help mij een bril kiezen...nieuwe brillen op pagina 5!

Bril 3 staat je onwijs goed 8)

Ik ga met de meerderheid mee want ik vind nummer 3 ook het leukst staan!!

Ik ben gisteravond nog even weer langs geweest en heb 2 andere brillen opgehaald :roll: 8) Zal hier even fotootjes plaatsen, zijn niet zo heel goed gelukt omdat het avond was…Maar goed. Ik vindt die paarse dus gaaf, het heeft echt iets aparts. Maar ik ben bang dat ik ervan ga balen. Vriendin was hier net en die had ook eens zo’n aparte gekocht en die baalde daar uiteindelijk ook van. De blauwe is misschien wat gewoontjes, maar de zijkant vind ik weer heel leuk. En het blauw staat weer goed bij mijn ogen. Misschien dat ik daar uiteindelijk meer/langer plezier van heb :think: Eigenlijk wil ik gewoon goede ogen :roll: ik draag lenzen maar die mag ik niet meer hele dagen in omdat mijn oogvaatjes naar binnen groeien… :x De kans dat ik gelaserd kan worden is daardoor ook niet zo groot :frowning:



Hier de plaatjes



Paars/roze:









Blauwe:





De onderste :thumbup: :mrgreen:

De paarse vind ik helemaal top :thumbup:

De bovenste past perfect bij je gezicht. Het volgt de lijn goed en is niet te groot of te laag ofzo. De tweede is ongeveer gelijk aan die je nu hebt. Beetje veel saai.



Ik zou voor de eerste van de laatste twee gaan. De paarse dus :thumbup:

de bovenste!! :thumbup: helemaal leuk!! Idd ook leuker dan nr 3 van de eerste serie

ik had al gestemd (en dat was bril nummer 3). Maar nu ik je update zie, ga ik voor de blauwe (de laatste dus op deze pagina).

Die vind ik top bij je staan !!!



liefs

Gerda

Na je update ga ik nog steeds voor bril nr 3 … die staat je gewoon het beste :wink:

nr 3 en de bovenste van deze pagina :thumbup:

Ik vind deze 2 mooier als de eerste drie!

De bovenste vind ik denk ik het mooiste.

Onderste kan ook, maar is iets gewoner.

ik vind van deze twee de bovenste het leukst staan

Wola, goed dat je nog eens bent gegaan want om eerlijk te zeggen vind ik deze nog leuker en dan vooral die met paars roze.



Ik ga ook altijd voor veilig maar heb dit jaar gekozen voor een soortgelijk montuur als de paars/roze maar dan met limekleur. Ook wat speelser dan anders maar wel :thumbup:



Succes met kiezen, bij onze opticien gebruiken ze een soort webcam en dan kun je er gewoon 100 ter plaatse zelf zien.



natas

Ik vind die nieuwe 2 leuker dan de eerste :thumbup:



Kun je ze niet allebei nemen? Eentje voor de hip en eentje voor de veilig?

(ik heb ook een bril, en zou er graag nog 1tje bij hebben om af te wisselen zeg maar)

de bovenste :thumbup:



en van het polletje nummero3 8)

Na de update vind ik de 1e bril helemaal top bij je staan!! :thumbup: (paars/roze)

@gerda wrote:

ik had al gestemd (en dat was bril nummer 3). Maar nu ik je update zie, ga ik voor de blauwe (de laatste dus op deze pagina).

Die vind ik top bij je staan !!!



liefs

Gerda




ik neig nu ook meer naar deze blauwe…omdat het montuur fijntjes is, en zo is mijn bouw ook. Die vriendin was er net weer en bekeek ze even bij daglicht, en ze vond het roze wel een mooi accent geven aan de paarse bril, maar hij leek haar toch te donker door het brede montuur…Zij vond het wel fris, eenzelfde modelletje ongeveer als wat ik heb maar dan met een leuk kleurtje. En de bovenste lijn van de blauwe bril geeft ook wat meer pit dan mijn oude bril…toch?



Mijn oude bril is van 3 jaar geleden en ik ga elk jaar ongeveer 0.25 achteruit…dus de sterkte is niet meer goed en het ene glas is ook precies voor de lens beschadigd :roll: Ik heb best wel een grote afwijking (-3.57 en -5.25) dus heb ook speciale kunststof glazen nodig, anders wordt het glas heel dik…

@mayo28 wrote:

Ik vind die nieuwe 2 leuker dan de eerste :thumbup:



Kun je ze niet allebei nemen? Eentje voor de hip en eentje voor de veilig?

(ik heb ook een bril, en zou er graag nog 1tje bij hebben om af te wisselen zeg maar)




ja dat zou ik wel willen, maar aangezien ik dus een duur soort glas nodig heb…is dat wel prijzig…

Absoluut de eerste van pag 5, die paars roze!

:thumbup: :thumbup: