help mij een bril kiezen...nieuwe brillen op pagina 5!

de laatste is erg leuk"!!

Zat nog even na te denken over de opmerkingen dat bril 3 ‘veilig’ is…Hoe noem je dan de look van mijn huidige bril :think:

Ik vind die paarse juist grappig! Lekker kleurig en je kan het hebben.



Nummer 2 vind ik juist saai. Tenminste die bruinige (?) kleur. Dat blauw staat je dan wel goed. Maar ik zou hem niet doen, het geeft een beetje een slome look (solly)



Nummer 3 vind ik ook leuk, iets braver maar die hardere kleur (ten opzichte van 2) kan je goed hebben.

Hey die bril die je nu hebt is leuk!

Ik hou van veilig.

Moet waarschijnijk binnenkort ook een bril en ga dan ook voor veilig!

Ik vind nummer 3 mooi staan, bruin montuur, alleen hou ik niet van dat blauwe randje…ik zou dus gewoon voor een effen bruin montuur gaan… :wink:

Ik vind nummer 2 super leuk mede door de licht blauwe accenten en hij staat je leuk!!



Drie vind ik persoonlijk een beetje saai en gewoontjes.

owkeee…manlief vindt nr. 2 en 3 dus helemaal niks…hij vindt de eerste het mooist…ik weet het nu helemaal niet meer. Geloof dat ik dan toch maar verder moet zoeken, al weet ik niet hoe ik dat ga regelen :think: want deze opticien zat lekker makkelijk in het wijkwinkelcentrum…

Leuk he z’on polletje? :mrgreen:

@schoen wrote:

nummer 3 :thumbup: :thumbup:

dan 2 en dan 1 :lol:




Mijn antwoord :thumbup:

bril 1, dun montuur staat je het beste… :thumbup:

eventueel een andere kleur, die wat beter bij je staat… :thumbup:

Ik vind dat bij je oude bril je ogen juist heel mooi uitkomen. Misschien kan je een bril nemen zonder randen, of deels zoals bij je oud bril en dan wat gewaagder? Het is maar een idee…en anders zou ik voor 1 gaan, die heeft wat fijnere randen die goed bij je gezicht passen.

Bril 2! Die blauwe accenten doen het heel mooi bij je ogen! :thumbup:



Bril 1 vind ik persoonlijk nix en bril 3 vind ik wat gewoon.

haha, leuk zo’n poll.



ik kies voor 3!!!



1 vind ik niet zo heel erg volwassen staan… maakt kinderlijk, en je krijgt een wat flester gezicht.



2, daar vind ik de glazen iets te groot voor formaat.



en drie, ik vind bruin erg warm bij je staan… en ziet er ook volwassener uit zo…



dat van die neusvleugels is best een goede tip, ik heb er nu een van gucci, ook een zonder neusvleugels, zakt wel snel van je neus als de pootjes niet goed zijn bijgesteld…

ik ga voor 2. De paarse vind ik qua kleur niet zo leuk staan en de derde vind ik te ‘simpel’ :lol:

Nr 2, die staat je echt heel goed!

@purpled82 wrote:

Bril 2. Vind dat je ogen daar het mooist bij uit komen. Die andere twee bedekken ze een beetje.




Vind ik ook, daarna nummer 3 en dan nummer 1

Bril 3 kan je altijd nog nemen als je ouder bent…of je moet dan je ogen inmiddels al hebben laten laseren dan hoeft het niet meer.

Maar ik vind het een bril die je draagt als je oud bent.

2 is een hippe jonge bril voor idd bij je ogen.

Bril 2.



maar ja man moet dagelijks tegen je aan kijken… dus vind wel dat hij iets meer stemrecht heeft.

Ik vind 1 ook het mooiste. De andere twee vind ik erg hard.