Help me kat is krols!

:roll: Ja, het is zover, ze is nu bijna een jaar bij ons, en ze schuifeld met buik, en kont omhoog op de grond.

Je hoort haar af en toe ineens spinnen of andere geluiden maken, en zodra je maar in de buurt komt, kont omhoog.

Andere kat heeft totaal geen interesse in haar, en dat neemt ze niet in dank af, en gaat elke keer demonstratief voor hem liggen!

We hebben haar niet geholpen… en nee dat is ook niet de bedoeling,

het is slechts uitzingen, maar dit komt zeker met vlagen?

Vroeg me af, kan ze loops gaan worden?

Dit komt vaak ja… en ja ze wilt gewoon een wippie…

Wil je dit niet, dan zou ik haar laten castreren…

Naar mijn mening is dat ook beter dan een paar keer per jaar een pret nestje… Beessie word zoveel rustiger dan…

Je kan ook de pil geven… maar pil kunnen ze tumoren van krijgen… dus dat is ook niks om jaren achter elkaar te geven…

Waarom is het niet de bedoeling om het beestje te helpen?

Als je dit niet wilt kan je haar beter wel helpen anders heb je hier vaker last van.

Wees blij dat ze er ook nog niet bij gaat zingen :mrgreen:

Of wil je haar eerst een nestjen en dan laten helpen?

Nadat ze geholpen zijn worden ze stukken rustiger!

We willen een nestje, maar nu nog niet, dit omdat we haar eerst een jaar willen laten worden.

Dan kan je dus de pil proberen Sweet… tot die tijd…

Wel slim om te wachten tot ze een jaar is… :thumbup:

Daarna een nestje en kan je als je dat zou willen na dat nestje eventueel steriliseren…

Ja we willen een nestje, en niet meer ook.

En met een jaar wachten, ik vind het gewoon beter, ze was al heel klein, en ze blijft ook erg klein schijnbaar, en ik wil liever dat ze iets meer spekkie’s heeft, iets ouder, dan dat ik haar al met 8 maanden zwanger laat worden.

Overigens eerst een mannetje vinden die haar dekken wil.

dat doen wij hier met jongste poes ook. willen haar 1 nestje laten krijgen en dan laten sterelisseren. afgelopen zomer is ze krols een hele week weg geweest maar kwam schijnzwanger terug. daarna pas in december weer krols geworden. de enige die het hier moet ontgelden is mijn man. hij is nl het enige kereltje in huis.

wij wachten met laten dekken tot aan de lente, schijnt dat winterkittens niet zo heel sterk zijn

@Sweet-Love wrote:

Ja we willen een nestje, en niet meer ook.

En met een jaar wachten, ik vind het gewoon beter, ze was al heel klein, en ze blijft ook erg klein schijnbaar, en ik wil liever dat ze iets meer spekkie’s heeft, iets ouder, dan dat ik haar al met 8 maanden zwanger laat worden.

Overigens eerst een mannetje vinden die haar dekken wil.

Verstandig… :thumbup:

Enne spannend meis…

In de gaten houden na ‘de bevalling’ he…

Ze zijn snel weer krols… en willen snel weer gedekt worden…

Zijn slettebakken hoor… :mrgreen:

Ja maar ze kan niet gedekt worden als er geen mannetje is he…

Ze komt niet buiten (balkon, 3 hoog wonend).

@Sweet-Love wrote:

Is er geen katten relatie bureau…? :mrgreen:

Geen mensen in je omgeving met katten…

Vast wel toch…

Ik heb 2 prachtige mannen maar dat was met 4 maanden al tjop tjop…

@Sweet-Love wrote:

dat hield de kat van mijn broer ook niet tegen :shock: die ging via het balkon rustig naar buiten en kon via een heel smal riggeltje ook bij andere balkons komen :angel:

ik heb een mooie rooie donder zitten hier … als je nog een half jaartje kan wachten dan is hij er ook wel klaar voor denk ik :wink:

hij heet POES

:inlove:

Oh… Nathalie! :inlove: Is goed!! Dan worden het zwart/rode :inlove:

En Heleen , mijne is van het balkon af gevallen, die durft niet meer…

das idd uitzingen… en ze kunnen een herrie maken!

Na 1 krolse periode zijn wij heeeeeel hard naar de dierenarts gereden.

Onze (gecastreerde) kater was gewoon bang voor haar! Zodra ze in de buurt kwam dook die in elkaar, wist niet wat die ermee moest, arm beest :lol: .

Je kunt haar een paar maandjes op de pil zetten. 1 pil per week, gemiddeld zo’n 6 euro per doosje van 20 pillen (dus voor een half jaar).

Bij de DA neem ik aan?

Klopt. Kun je meestal zo aan de balie afhalen.