help me eens, wie zijn dit..?

Ik weet het ook niet zeker, maar zijn het niet de jongens van Bucks’ Fizz of hoe je dat ook mag schrijven? Inderdaad zo’n heel fout jaren 80 clubje met nog 2 dames erbij, hebben ooit eens het Songfestival gewonnen of zo iets, meen ik me te herinneren. Uit Ierland of zo?

@mars wrote:

Ik weet het ook niet zeker, maar zijn het niet de jongens van Bucks’ Fizz of hoe je dat ook mag schrijven? Inderdaad zo’n heel fout jaren 80 clubje met nog 2 dames erbij, hebben ooit eens het Songfestival gewonnen of zo iets, meen ik me te herinneren. Uit Ierland of zo?

Nee… ook al niet… Bucks Fizz staat met een andere foto al in de quiz… :roll:

Hm. heb even gegoogled op Bucks Fizz en het zijn ze denk ik toch niet, daarvan had er eentje donker haar. Maar dat rechtermanneke komt me toch zo bekend voor! Een ander heel fout jaren 80 groepje denk ik toch wel.

@inkie wrote:

hm volgens mij zijn het toch dezelfde, maar dan een aantal jaar en facelifts verschil…

Nou je kon wel gelijk hebben hoor. Zoals je het nu zegt.

En de foto weer bekijkt.

@karin wrote:

@inkie wrote:
hm volgens mij zijn het toch dezelfde, maar dan een aantal jaar en facelifts verschil…

Nou je kon wel gelijk hebben hoor. Zoals je het nu zegt.

En de foto weer bekijkt.

Ja maar ze zijn het dus niet. Ze vormen geen band!

En echt ik heb het voor de zekerheid ingevuld in het testje, maar nee…

Ik google me suf, ik kan het niet UITSTAAN dat ik er niet opkom… :evil:

Nathalie, het zijn echt Engelsen?

Die linker heeft zo’n typisch Duits hoofd haha.

@Sandra(chapati) wrote:

Nathalie, het zijn echt Engelsen?

Die linker heeft zo’n typisch Duits hoofd haha.

Tot nu toe zijn het alleen maar engelstalige bands die ertussen staan…

WE ZULLEN HET HOE DAN OOK SNEL WETEN WANT M’N SCHOONVADER HEEFT DE BEVEILIGING VAN HET EXCELDOCUMENT GEKRAAKT :mrgreen: :mrgreen: Er is nu nog één oom in de familie die het eerlijk wil spelen… grr… maar die zal het ook wel snel opgeven :twisted: :mrgreen:

Dan is ook de gein eraf haha.

Ben zeer benieuwd wie deze 2 zijn en de band van het andere onderwerp.

Zelfs mijn broer belde vanmiddag om te vragen of we het al wisten haha.

Nou, het is Black Lace… er gaat totaal nog geen belletje rinkelen eigenlijk… maar ze zijn het toch echt.

En de lol eraf? Hmm… :think: we kunnen nu eindelijk ANDERE dingen gaan doen in onze vrije tijd!! :wink:

Nog nooit van gehoort.

Ik ook niet… :doh:

eh… wie? :?

hahahahaa… tjonge jonge… daar heb ik ook nog nooit van gehoord… en ik dacht echt dat het Duitsers waren… :mrgreen: Maar zeg es… heerlijk dat je het weet toch? ik vind zoiets gruwelijk om daar steeds over na te moeten denken… zelfs s’nachts zou het door mijn hoofd spoken… :wall:

Black Lace? Nooit van gehoord en ik dacht dat ik een flinke algemeen ontwikkelde muzikale kennis had met een muzikant als man!

@faizaa wrote:

hahahahaa… tjonge jonge… daar heb ik ook nog nooit van gehoord… en ik dacht echt dat het Duitsers waren… :mrgreen: Maar zeg es… heerlijk dat je het weet toch? ik vind zoiets gruwelijk om daar steeds over na te moeten denken… zelfs s’nachts zou het door mijn hoofd spoken… :wall:

Ja, echt!!! :mrgreen: