help me eens, wie zijn dit..?

echt waar??? Talpa… oftewel dat is best ‘vers’? SJEMIG, lopen deze mensen dus nu zo rond… MY GOD!!! :shock: :mrgreen:

Haha, Nieuw Dier is een programma met allemaal sketches en op deze foto zijn ze dus in een ‘rol’.

Als ze het echt zijn dan hoor… :wink:

Volgens mij zijn het die ook niet(nieuw dier)… Gezichten lijken niet op elkaar… :stuck_out_tongue:

:lol:

oooh, ik moest meteen aan Modern Talking denken… dat héle foute duitse disco-duo uit de jaren 80. Even gegoogeld, maar ik kan toch niet echt zeggen dat ze er op lijken :doh:

Ik heb ff een hulplijn ingeschakeld, hoop snel van hem te horen of hij het weet…( echte muziekfreak)

nou kom maar op dan ik ben zoooo verdomd benieuwd, en ik wil het echt wel weten

ik heb er nog over na gedacht maar ik kom der echt niet op

@pino wrote:

@Heleen wrote:
het lijken me meer een jaren 80 duo hahaha

Dat zou het wel moeten zijn denk ik ook... maar WIE he...
Ik kan het niet uitstaan... :think: :mrgreen:

engelsen denk ik, maar ik kan niet op de naam komen...
weet je die tijd dat duran duran, en U2 groot werden...

Al sla je me dood…

Nog nóóit gezien.

Maar ik heb het idee dat ik nog niet geboren was in hun gloriedagen. :stuck_out_tongue:

Jij bedoelt MC miker g en dj Sven ff googelen , nee dat zijn ze niet

@Drella wrote:

:lol:

oooh, ik moest meteen aan Modern Talking denken… dat héle foute duitse disco-duo uit de jaren 80. Even gegoogeld, maar ik kan toch niet echt zeggen dat ze er op lijken :doh:

Dit was ook de enige tip die mijn hulplijn had, maar ook ik vind ze er zeker niet op lijken,

Hij krijgt strafpunten van me! :wall:

Kajagoogoo was ook het eerste waar ik aan moest denken!

maar Limahl was veeeeeeeeeeel knapper dan het figuur wat hier op de foto staat, kan hem dus niet zijn :naughty:

Zo, Limahl was toen echt de liefde van mijn leven. Samen met Boy George en Nick Rhodes van Duran Duran… :roll:

ze waren vast niet erg beroemd dan als niemand meer weet wie ze zijn hahaha :mrgreen: :mrgreen:

de ene met het blauwe ding lijkt ook wel wt op ron boszhart, vind ik…

Ik vind die rechtse wel wat hebben van paul groot van koefnoen (en vroeger kopspijkers), dus ook een typetje. Mijn vriend zegt dat ze veel samenwerken met owen schumacher (ik weet niet of ik dat goed schrijf hoor).

En ik kan het gruwelijk mis hebben haha…

succes met je puzzel

linker lijkt idd op limahl

rechter wat op rod stewart

@hedwich wrote:

dacht ik ook, maar dan wel look-a-likes, het zijn zeker niet de echte!

@SeeSeeEm wrote:

@hedwich wrote:

dacht ik ook, maar dan wel look-a-likes, het zijn zeker niet de echte!

zijn het niet paul groot en owen schumacher die daar een look-a-like doen?? :? van koefnoen

hm volgens mij zijn het toch dezelfde, maar dan een aantal jaar en facelifts verschil…

Het moet echt een band zijn en dan ook nog Engelstalig… Koefnoen is het dus ook niet. En Siegfried en Roy ook niet! :think: