britt_w
17 oktober 2008 om 18:23
Wij zijn wederom zwanger en kunnen geen leuke meisjesnaam bedenken voor onze beeb. Eventuele jongensnaam zijn we al uit maar meisje wil maar niet lukken.
Help alstjeblieft leuke opties te geven…
Het moet enigszins aan de volgende voorwaarden voldoen. Heb je wel een leuke naam die niet helemaal voldoet mag je hem evengoed melden hoor!!!
Niet beginnend met de letters A, R, S en D.
Niet eindigen op A
Moet kort en stoer zijn en bij Stijn passen.
Ik ben benieuwd naar jullie oplossingen. Enkele namen die de revue gepasseerd hebben en reeds van het lijstje geschopt zijn, zijn o.a.
Jill
Julia
Suze
Jenna
Jara
Indy
Alvast bedankt voor het meedenken. Gr Britt
crien
17 oktober 2008 om 18:26
Geef es wat voorbeelden van jongensnamen die je aanstaan, dat maakt het zoeken voor mij wat makkelijker.
En die meisjesnamen hierboven, zijn die wel in aanmerking gekomen of vind je die helemaal niets?
myrella
17 oktober 2008 om 18:33
Juul vind ik als meisjesnaam heel stoer (uitspraak Sjuul)
En past ook goed bij Stijn
Marit :inlove:
June op zijn engels
Mette
Mirthe
Jinte
Lente
Mare
Tess
Zoiets?
Ik heb voor ooit wel een meisjes naam in gedachte wat leuk bij Stein/stijn past.
Guusje… of Juul
wawa
17 oktober 2008 om 18:45
Uhmmmmm, jullie zeggen alletwee Britt, maar zo heet ze toch zelf al? :? :mrgreen:
Britt
Eline
No-Amy (zegt het als noamy)
Naomi
yenthe of jenthe
Benthe
joyce
denk nog even verder :think:
bietje
17 oktober 2008 om 18:55
@Jannigje wrote:
Ik heb voor ooit wel een meisjes naam in gedachte wat leuk bij Stein/stijn past.
Guusje… of Juul
Iemand hier op kok heeft een Stijn en een Guusje! :thumbup:
@Bietje wrote:
@Jannigje wrote:Ik heb voor ooit wel een meisjes naam in gedachte wat leuk bij Stein/stijn past.
Guusje… of Juul
Iemand hier op kok heeft een Stijn en een Guusje! :thumbup: ja weet ik en die combi ga ik ooit misschien wel pikken
:mrgreen:
soleil
17 oktober 2008 om 19:27
Jade (uitspreken zoals je het schrijft )
Is idd een moeilijke opgave, wij wisten bij beide kids vrij snel een jongensnaam, maar een meidennaam zijn we nog nooit met zijn tweeën uitgekomen. Gelukkig waren beide jongens :mrgreen:
Lieke
Mees
Ilse
Liz
Jodie
Jody
Of heb ik nu toch iets opgeschreven wat je absoluut niks vindt? :oops: Ik kon je lijstje maar niet onthouden hihihi
SUCCES!
cynthia
17 oktober 2008 om 20:52
@Jannigje wrote:
Guusje… of Juul
Haha, dat wist ik. Ik vind het nog steeds zo grappig. Maar ik zou Juul nooit zo uitspreken als Sjuul, of Tjuul… :naughty: :snooty:
Verder gewoon geen goede suggesties,maar ik doe mijn best en denk heel hard na…
@Cynthia wrote:
@Jannigje wrote:Ik heb voor ooit wel een meisjes naam in gedachte wat leuk bij Stein/stijn past.
Guusje… of Juul
Haha, dat wist ik. Ik vind het nog steeds zo grappig. Maar ik zou Juul nooit zo uitspreken als Sjuul, of Tjuul… :naughty: :snooty:
Verder gewoon geen goede suggesties,maar ik doe mijn best en denk heel hard na… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik zou het ook gewoon als Juul uitspreken
issie
18 oktober 2008 om 07:13
Stijn en Isa
Stijn en Tess
Stijn en Lotte
Stijn en Lisa
Stijn en Lieke
mip
18 oktober 2008 om 14:25
Stijn en Lieke
Stijn en Bine :inlove:
Stijn en Maartje
Stijn en Meave
Stijn en Hanne
pumba
19 oktober 2008 om 09:13
@Wawa wrote:
Uhmmmmm, jullie zeggen alletwee Britt, maar zo heet ze toch zelf al? :? :mrgreen:
Maar niet in het echt :mrgreen: :lol:
llaan
19 oktober 2008 om 10:51
Stijn en Bo
Stijn en Jade zag ik al langskomen echt een leuke combi
Stijn en Jacky
Stijn en Lot
Stijn en Becky/Becca
Ik doe ook maar een gooi sterkte ermee
gr. Lau