Help! Maxi-Cosi Mura... 3- of 4-wieler?

Voor de meiden die de Maxi-Cosi Mura hebben… Hebben jullie een 3- of een 4-wieler? Waarom heb je die gekozen en wat is jullie ervaring?



Ik ben vandaag wagens wezen kijken en de Mura trekt mij erg aan… Alleen… What to do… 3 of 4 wielen!

Volgens mij zijn ze beide goed hoor. Wij hebben de driewieler en zijn tevreden. We hebben deze pas bij onze tweede gekocht. We hadden eerst een rotwagen waar beeb te snel uitgegroeid was.

@Flieniemama wrote:



Ik ben vandaag wagens wezen kijken en de Mura trekt mij erg aan… Alleen… What to do… 3 of 4 wielen!




Ze hebben beide 4 wielen, alleen staan bij de Mura 3 de wielen dicht bij elkaar en bij de vierwieler de wielen uit elkaar.

Ik heb een 3 wieler en vind hem echt helemaal geweldig :thumbup: .

We hebben voor een 3 wieler gekozen, omdat we die lekkerder vonden lopen. 't Is gewoon wat je zelf prettig vindt. En voor de rest kan ik 'em alleen maar de hemel in prijzen :mrgreen: .



Groetjes,

Heleen

@Wawa wrote:

@Flieniemama wrote:


Ik ben vandaag wagens wezen kijken en de Mura trekt mij erg aan… Alleen… What to do… 3 of 4 wielen!




Ze hebben beide 4 wielen, alleen staan bij de Mura 3 de wielen dicht bij elkaar en bij de vierwieler de wielen uit elkaar.




Ja, okay… Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?

@Flieniemama wrote:

@Wawa wrote:
@Flieniemama wrote:


Ik ben vandaag wagens wezen kijken en de Mura trekt mij erg aan… Alleen… What to do… 3 of 4 wielen!




Ze hebben beide 4 wielen, alleen staan bij de Mura 3 de wielen dicht bij elkaar en bij de vierwieler de wielen uit elkaar.




Ja, okay… Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?




Tuulk, maar ik vind dat de fabrikant zo’n gekke naam er voor verzint. hi hi hi. Ik dacht dus eerst dat hij drie wielen zou hebben :lol: :lol:

@Wawa wrote:

@Flieniemama wrote:
@Wawa wrote:
@Flieniemama wrote:


Ik ben vandaag wagens wezen kijken en de Mura trekt mij erg aan… Alleen… What to do… 3 of 4 wielen!




Ze hebben beide 4 wielen, alleen staan bij de Mura 3 de wielen dicht bij elkaar en bij de vierwieler de wielen uit elkaar.




Ja, okay… Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?




Tuulk, maar ik vind dat de fabrikant zo’n gekke naam er voor verzint. hi hi hi. Ik dacht dus eerst dat hij drie wielen zou hebben :lol: :lol:




Ja, idd… Ze noemen het ook de 3-wieler he! Maar de Quinny Buzz 3 heeft ook eigenlijk 4 wielen, alleen dan 2 dicht op elkaar. Ik denk dat ze van aantal wiel-ophangingen uit gaan ofzo…

wij hebben de 3-wieler, hij loopt heerlijk en je kan er goed mee manoeuvreren. we hebben de 3-wieler gekozen omdat we hem mooier vonden dan de 4-wieler.

ik heb de vierwieler en zou hem voor geen goud ter wereld willen missen.hij is kei stabiel ook op hobbelige ondergrond bv bos en gras.



een topper dus :thumbup:

Volgens mij is de 4 wieler in gewicht zwaarder.

Moest net in een winkel even een 4 wieler ergens van af tillen (wou er even een voetenzak in passen :wink: ) vond hem erg zwaar. Net thuis even de 3 wieler opgetild en het lijkt alsof deze lichter is.

wij hebben de 4 wieler omdat toen we bij beide de draaicirkel gingen testen de 4 wieler een kleinere draaicrikel had. Verder vind ik de 4 wieler mooier. Heb m behalve in de winkel nog niet geprobeerd, ok moet nog even geduld hebben

ik denk dat je even moet kijken waar je hem voor wilt gebruiken.



tegen mij hebben ze in de winkel verteld dat als je hem alleen voor stadgebruik hebt dat je dan best de 3 wieler kan gebruiken,maar wil je ook eens het bos in of naar het strand of zo dan was de vierwieler gewoon beter en wendbaarder.