hoi mamas hier ik even snel… want gaat hier niet zo goed…
vannacht de hele nacht met een jongetje op mijn buik geslapen die zijn draai niet meer vinden kon vanaf zondag 20.00 uur al geen poep luier meer gezien Geschokt en vanmiddag ruim een uur naar de fles heel veel weer uitgespugt en vanaf toen ruim een uur op de arm gehad want heel onrustig en nu nog steeds slapen vanaf zeg een uur of 2
wie kent dit ook ??? en wat moet ik doen ???
Hij is zes dagen? Heb je dan geen kraamhulp oid? Dat spugen is natuurlijk erg vervelend, maar over dat lange slapen en juist onrustig zijn kan je denk ik bij zo’n jong kindje nog niet zo veel zeggen; die moet z’n ritme natuurlijk nog een beetje vinden.
Maar ik proef vooral dat je je zorgen maakt,dus ik zou zeggen: bel je kraamhulp/vk/hap, en leg het voor! Daar zijn ze voor, zeker bij zulke piepjonge kindjes!
ja we lkraam hulp zei nog even aankijken
hij heeft van toen tot half 6 net geslapen en nu weer eenflesgehad
Bij twijfel idd gelijk je verloskundige of huisarts bellen. Daar zijn ze voor. Niet afwachten hoor!!
Bij twijfel inderdaad je verloskundige of huisarts bellen! Hij is pas zes dagen, liever een keer te vaak dan te weinig bellen. Vinden ze echt niet erg. (En zo wel, dan :roll:.)
wij kregen ook een tip van extra water in de fles en wij hebben zijn buikje gewreven/masseerd en zijn knieen naar zijn buikje (zachtjes bewegen) en nu is het opgelost…
nog wel wat onrustig maar eerste ontlasting weer kwijt (was veel)
en morgen vroeg komt verloskundige ook hier
bedankt dames
Pfff… wat een opluchting. Ik hoop dat Marthijs van nu af aan lekker “doorstroomt”.
:hug:
zoals het nu gaat wel hopen dat het zo blijft