HELP Leuke!! zwangerschapskledingwinkel gezocht

Hallo Dames,

Ik ben hard op zoek naar een leuke winkel waar ze zwangerschapskleding hebben. Heb echt dringend broeken nodig maar kan alleen maar broeken vinden met zo’n hoge buikband. En die vind ik dus niet fijn zitten, hahaha.

Ik woon in in de buurt van Den Bosch dus het liefst niet te lang rijden(een uurtje is nog wel te doen)

Ik weet dat er geen reclame gemaakt mag worden dus als iemand iets weet stuur me alsjeblieft een pb’tje

Ik hoop dat er iemand iets leuks weet, want ik vind het een ramp. Heb vandaag heel de dag rondgelopen en niks!!! kunnen vinden. Is er niet ergens een grote winkel of zo. Of bij een van die grote babyzaken, zit daar niet een zwangerschapskleding stuk bij.

Zoals jullie horen ben ik vrij wanhopig aan het worden. Heb nog maar een broek die past en dat duurt niet lang meer, hahaha

Alvast hartstikke bedankt,

Groetjes Marleen

Zwanger & Co – Vughterstraat 88b – Den Bosch

Hier hebben ze allerlei merken

Verder heb ik ook een spijkerbroek zonder band gekocht bij de Prenatal, die zit op de Reitscheweg 10 Den Bosch

Future Maman

Vughterstraat 166, 5211 GN 's-Hertogenbosch

Wij hebben hier in de buurt een vestiging in bussum en almere en ik vind het een super winkel. Het is wel wat duurder, maar je hebt vooral mooie basics. Merken noppies, vida vita, queen mum en mama licious

http://www.innana.nl/

Hier heb ik leuke kleding gekocht, is wel in Venlo

http://www.juffrouw-ooievaar.nl/

ps ook vaak leuke aanbiedingen!

Bij de babydump in Eindhoven hebben ze leuke kleding ook niet zo tuttig ik heb daar ook broeken gezien zonder zon hoge band :thumbup:

Hallo! Idd Future maman en Zwanger & Co, maar daar hebben ze wel de dure merken. Heb je al gekeken bij Miss Etam, Promiss en H&M? Deze winkels zitten ook in Den Bosch (en trouwens ook op andere plaatsten, maar als je dan toch toevallig in Den Bosch bent).

Succes :thumbup:

Prenatal ?

Net op het januari mamma’s forum dezelfde vraag gesteld :stuck_out_tongue:

Ik heb vandaag een spijkerbroek gekocht bij de C&A met alleen eleastiek aan de zijkanten. Dat elastiek kun je nog wijder of juist strakker zetten.

Graag ook wat winkels in Groningen en omstreken :pray:

Ja, winkels in Groningen zijn ook welkom! Gaan we zaterdag even winkelen. Ik ken daar H&M met mama collectie en ze hebben een Future Maman. Prenatal schijnt nu spijkerbroeken te hebben van een merk dat een ‘zusje’ is van Only.

Ik woon zelf in Leeuwarden en daar en in Dokkum heb je nog een winkel: Katootje. Maar daar ben ik nog niet geweest. Verder heb je wel online winkels, maar ja, het kan vaak zo tegenvallen he?

Maar als iemand nog tips in het Noorden verder heeft, van harte welkom. Want ik moet ook bijna weer aan de zwangerschapskleding geloven.

PS: op Marktplaats kun je ook nog vaak wel leuke dingen shoppen, soms nog nieuw. Alleen soms wat lastig met maat bepalen omdat je natuurlijk niet kunt terugsturen :).

Ja, winkels in Groningen zijn ook welkom! Gaan we zaterdag even winkelen. Ik ken daar H&M met mama collectie en ze hebben een Future Maman. Prenatal schijnt nu spijkerbroeken te hebben van een merk dat een ‘zusje’ is van Only.

Ik woon zelf in Leeuwarden en daar en in Dokkum heb je nog een winkel: Katootje. Maar daar ben ik nog niet geweest. Verder heb je wel online winkels, maar ja, het kan vaak zo tegenvallen he?

Maar als iemand nog tips in het Noorden verder heeft, van harte welkom. Want ik moet ook bijna weer aan de zwangerschapskleding geloven.

PS: op Marktplaats kun je ook nog vaak wel leuke dingen shoppen, soms nog nieuw. Alleen soms wat lastig met maat bepalen omdat je natuurlijk niet kunt terugsturen :).

Hallo Dames

Allemaal hartstikke bedankt!! Heb vandaag 1 broek kunen kopen :smiley: En een mooie jurk en wat truitjes maar dus in ieder geval eindelijk een broek!!!

Dus bedankt voor jullie tips

P.s. Mailmeat Mamalicious komt van dezelfde fabrikant als de Only kleren. Mijn zusje werkt bij Only en vertelde dat het hetzelfde was.

Groetjes Marleen

Hoi Marleen,

Leuk een zusje met een baan bij Only, als dat tenminste soms een voordeeltje oplevert :). Only heeft altijd leuke en betaalbare kleding.

Klopt het dan dat Mamalicious bij Prenatal te koop is of ook wel ergens anders?

Groetjes Hilda

Hallo

VOlgens mij heeft Future maman in Groningen Mamalicious

In de Zwanestraat zit een outlet voor positiemode van cache cache. Die hebben ook leuke dingen en niet duur.

Bedankt voor de tip van de outlet van Cache Cache, ga ik zeker ook even naar toe!

Groetjes Hilda

In Etten Leur is er ook een leuke babyzaak http://www.hetgeboorterijk.nl Ik ben daar prima geslaagd.