Help, lage rugpijn, uitstraling naar been, wie herkent dit?

Al 4 dagen heb ik vreselijk rugpijn, onderin mijn rug.

Nu valt het mee zolang ik blijf lopen, zondag de hele dag op de beurs gelopen en amper pijn. Maar vandaag een uur in de auto en mijn hele bekken/heupen doen pijn en de pijn straalt uit naar mijn linker been.

Ik kom dan amper meer uit de auto, zodra ik eenmaal loop gaat het goed, als ik maar geen verkeerde draai maak of ga verzitten. Maar tijdens het autorijden is het gewoon niet te doen, continu die pijn.

Herkent iemand dit?? :think:

oh oh… Is het aan de voor- of achterkant van je been??

Achterkant geloof ik :think: ja

Ik voel gewoon mijn complete bekken pijn doen en dan straalt het uit naar mijn been, maar alleen tijdens het autorijden is me dat nog opgevallen.

klinkt als zenuwbeklemming. Mischien dat er iets verschuift bij het in de auto zitten?

Mischien even laten kijken naar zwangerschaps ischias.

sterkte :hug:

Volgens mij kan de achterkant van je benen duiden op ischias, en bij de voorkant lijkt het meer op hernia.

Vandaar dat ik het vroeg, ik heb het vorig jaar gehad en die pijn is echt heftig. Bij mij trok het door naar de voorkant. Met fysiotherapie trok dat weg.

Maar het kan idd ook een zenuwbeklemming zijn, dat geeft net zo’n soort pijn :hug:

Klinkt idd erg als zwangerschaps ischias, heb het zelf ook gehad :thumbdown: Bij mij heeft fysio niet echt geholpen helaas :shifty: Maar ik zou gewoon ff je ha of vk om advies vragen morgen :thumbup: Sterkte ermee, weet hoe naar het is :hug:

ischias! Zo klinkt het! AUW! Fysio was bij mij ook geen succes! Ik hoop dat het snel beter wordt!

Sterkte!

Maar het is duidelijk dat ik er vooral last van heb als ik zit, zolang ik in beweging blijf gaat het redelijk :think:

Als ik stukjes lees over die ischias dan herken ik het niet echt, daar wordt steeds gezegd dat het uitstraalt naar de bil, maar het is vooral mijn onderrug.

Nou ik kijk het nog even aan en anders maar even de huisarts bellen, bah, we zijn nog maar net op weg :?

klinkt hetzelfde als wat ik had gemma en dat was ook ischias.

ik ben er nooit mee naar een huisarts ofzo geweest…

Ging bij mij na mijn 20e week ineens weer weg…

Had je het ook al zo vroeg Becca?

Ja, ik had dat ook zo vroeg, zal eens kijken of ik mijn oude topic terug kan vinden :think:

GEvonden!

Dit was mijn topic, misschien heb je er wat aan

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=52874&highlight=

:hug:

Nee klinkt toch anders, ik ken die pijn wel maar dat is het niet, dit zit niet in mijn bil maar echt in mijn onderrug, en als ik zit doet mijn complete bekken pijn, niet mijn bil, maar gewoon het bot zo voelt het :?

Bewegen doet juist geen pijn!

Hmm…lastig joh! Probeer de VK eens te bellen anders, of de gyn… (sommige lopen bij beide met een tweeling) misschien weten die meer :think:

Jep, ik herken het… en ik sta nu onder behandeling bij een fysio, hij denkt toch dat het BI is :frowning: gelukkig is het nu nog te doen, maarja, zit pas op de 23 weken…

Succes :-*