Mijn avent (hand) kolf en ik hebben steeds ruzie. Om de haverklap schiet het “sterretje” met een plof los, waardoor het vacuum verdwijnt.
De avent kenners, weten vast hoe een kliederboel het is om dat sterretje weer terug te plaasen en als dat zeker 10 keer per kolf sessie gebeurt, ben je er wel een beetje klaar mee.
Het lijkt wel of de druk (vacuum) te groot wordt. Ik heb het sterretje pas verwisseld, dus slijtage zal het niet zijn.
Het kolven is hierdoor echt een rotklus geworden. Hopelijk is ie niet versleten, want ik zie het dus echt niet zitten om voor die drie keer in de week nog nieuwe apaaratuur te moeten kopen…
Heeft iemand tips om dit te verhelpen.
Dit had ik met het kolven voor Rhodé op een gegeven moment ook.
Bleek dat het sterretje gewoon versleten was, en er dus een nieuwe in moest.
Even naar de klantenservice bellen van Avent, en je krijg het (meestal) gratis op gestuurd.
Ik had dat ook en als je even mailt/ belt krijg je een nieuw ‘langwerpig’ dingetje dat er niet uitflipt :thumbup:
Ik heb precies hetzelfde gehad. En keurig netjes binnen twee dagen lag het in de brievenbus :thumbup:
@Elise wrote:
Ik had dat ook en als je even mailt/ belt krijg je een nieuw ‘langwerpig’ dingetje dat er niet uitflipt :thumbup:
Die had ik ook ergens, maar wist niet meer hoe het werkte, dus heb ik weggegooid.
GA, toch maar eens in de kast neuzen of ik dan toch het oude sterretje weer te pakken heb gekregen, want deze gebruik ik echt pas een weekjes.
Thanx voor de tips!
wat raar zeg, ik heb dezelde kolf, maar heb dat helemaal niet.
heb het sterretje wel een keer vervangen omdat ik het idee had dat ie niet meer goed vacuum zoog, maar dat eruit ploffen heb ik nog nooit gehad.
balen zeg!!
Ik gebruik in mijn handkolf van Avent niet het ventieltje wat daar bij hoort (dat sterretje dus), maar het ventiel wat bij de elektrische aventpomp hoort, die is veel beter. Ik heb hem gewoon los kunnen krijgen, dus gewoon ff bellen naar de klantenservice.
Hier ook met avent gebeld en heb ipv zo sterretje een langwerpig tuitje toe gestuurd gekregen deze werkte super.
Gewoon bellen dus, super service van avent :thumbup:
Ben, vanochtend voor het werk nog even de kast in gedoken met al het babyspul, opzoek naar reserve onderdelen en het kolven ging zowaar een stuk beter. Geen plof kolf vandaag.
Waarschijnlijk had ik toch het oude sterretje per ongeluk terug gestopt, na het steriliseren.
thanx voor de tips!!