De kinderen zijn al uren heeeeel lief met hun nieuwe klei aan het spelen. Het is van die zachte playdoh klei. Nu keek ik net eventjes naar hun kleren en zag dat ze echt helemaal onder de klei zaten :? en meteen herinnerde ik me een shirt van Noud dat ik vorig jaar met de kleirestjes in de wasmachine had gegooid en dat er helemaal gekleurd uitkwam :evil: Wie heeft dus wel de tip om deze zachte klei uit hun kleren te krijgen?
Sanne heeft vanmiddag ook met play-doh zitten spelen en zat ook onder. Ik heb de harde resten gewoon onder de koude kraan eraf kunnen halen. Weet niet of het met alle kleurtjes werkt.
:think: hier de ervaring dat de kleur er sowieso in trekt, mijn eerste idee was om het hard te laten worden maar de kleur trekt er dan wel in…
Zonde he…
Ik weet het verder ook niet.
zou het niet kunnen als met kauwgom?
shirt in de vriezer leggen en het er af halen als het keihard is ?
mijn moeder ffen gevraagd en die zei: even in diepvriezer of met en ijsklontje erop zodat het bevriest dan kun je het er zo afhalen net als kauwgom…
Wij konden ook zo lekker smeren met klei :lol: :lol: :lol:
Oh dat is wel een goede tip yasmina vind kleien ook zo leuk en nu zit er op haar spijkerbroek ook klei op. Even uitproberen.