HELP!!!!!! kinderfeestje in aantocht

Help!!!

Mijn zoon wordt 7 maandag 12 feb en dan moet er ook nog een kinderpartijtje worden gegeven , maar wat??? Wie heeft er een leuk idee.

Vorig jaar hebben we knikkerzakken gemaakt.

Ik zat nu te denken aan een etui ofzo maar ja ik ben de site kwijt waar ik dat kon vinden. Het is een broertje van baby-walz maar ik ben het kwijt :wall: :wall: :wall:

Wie weet er nog wat leuks en wat niet al te duur is.

We willen het liefst thuis blijven.

Je kan ook van die verfdoeken kopen.

Lijm, verf, stofjes en dan hun stoere monster laten maken ofzo…

Ik ga nog ff denken…

huis en comfort? Bedoel je die site? :think:

je kan ook stoffen etuis kopen en deze met textielverf of stiften laten versieren

of potten laten verven met glasverf ( hebben ze eiegn snoep-, knikker pot)

tas, zakdoeken

schilderij laten maken, masker,…

fotolijst versieren (kan bestaand je kan ook de vorm van dik dozen karton snijden dubbel en dan op elkaar plakken niet helemaal dichtlijmen en een stukje doorzichtig plastic van een insteekhoesje ertussen)

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=30434&postdays=0&postorder=asc&highlight=schilderijtje&start=0 dit is van het feestje van mijn dochter.

Schminken is ook altijd leuk. Of een kaart maken, en dan samen naar de brievenbus, opsturen naar jezelf :wink: krijgen ze de volgende dag post van zichzelf :mrgreen:

wij hebben gemummied(twee setjes kinderen tegenover elkaar en de een moet de ander zo snel mogelijk inpakken met wcpapier, dit was echt dikke gein!)

wasknijper pikken : weer setjes maken en alle kinderen 10 wasknijpers op de kleding knijpen, de kids krijgen een blinddoek voor en moeten bij hun"partner" de knijpers zo snel mogelijk verwijderen , de winnaars staan uiteindelijk tegenover elkaar en degene die dat wint heeft gewonnen

snoepmemory: memory met plastic(ondoorzichtig)bekertjes en daar snoepjes onder doen overal twee dezelfde van natuurlijk en de rest is het dus gewoon memory, de setjes die ze vinden mogen ze houden

taartjes maken: met cake , slagroom, jam en leuke taartversiersels

dropveter eten: zonder handen zo snel mogelijk de dropveter naar binnen werken(dit was cvooral voor ons erg komisch om te zien :mrgreen: )

ballon prikken: een aantal ballonnen waar je een kleinigheidje instopt opblazen en de kids ze lek laten prikken met een blinddoek voor

zo dit waren onze sucses spelletjes op sil zijn feestje , ik hoop dat je er wat aan hebt … sucses!

Fotolijstjes versieren vindt ik ook altidj leuk.

Ik weet niet of je een printer hebt en digi camera maar dan zou je van alle kinderen een foto kunnen maken tijdens het knutselen en dan print je ze gauw af en die ze in het lijstje. Dat is ook grappig.

Ik vindt cakejes versieren ook erg leuk.