Help.. kan geen foto's meer plaatsen :-(

Als ik een foto wil plaatsen (hij is verkleind, de grote is nu 57 kb) dan krijg ik deze melding te zien:

Sorry, but the maximum filesize for all Attachments is reached. Please contact the Board Administrator if you have questions.

Wat moet ik hiermee? :oops:

Help me please :pray:

Debbie, als je in je eigen profiel kijkt ( http://www.kindjeopkomstforum.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=1992 ), zie je waarschijnlijk dat je het maximum hebt bereikt van het aantal mb’s dat je hier mag plaatsen (600 mb)

Je kan dan door middel van de link die daaronder staat, hele oude foto’s verwijderen. Ze zijn dan niet meer zichtbaar op het forum, dus verwijder alleen je oudste foto’s uit topics die toch niet meer gelezen worden.

Ik snap het en ik heb nu net nav je berichtje ook gekeken, maar dit is wat er staat

Upload Quota:

0% 50% 100%

[Uploaded: 4.44 MB / Quota: 600 MB / 1% of total]

User Attachment Control Panel

dus ik moet nog genoeg ruimte vrij hebben lijkt mij :?

Ik zat me na het typen van mijn berichtje ook al te bedenken dat dat eigenlijk bijna niet kon, want voordat je eenmaal 600 mb aan foto’s hebt geupload, moet je er toch wel echt héééééél erg veel op hebben staan.

Ik ga nog even verder denken wat het probleem kan zijn, maar hoop dat er ondertussen misschien iemand anders wel al weet hoe het komt.

Goed idee @ntoinet

maar het probleem lag iets verder weg. We hebben de totale upload capaciteit vergroot en het zou inmiddels weer moeten weren.

Haha Ruud, dat was mijn volgende idee (dat de maximale ruimte voor het hele forum ‘op’ was).

Maar voordat ik weer met een idee kwam dat helemaal niet mogelijk zou zijn, wilde ik dat even uit proberen. Ik was dus net wat foto’s van mezelf aan het uploaden en zag dat dat wel gewoon ging.

Toen zag ik jouw berichtje staan en werd alles weer duidelijk :mrgreen:

hahaha jullie maken mij gek… want nadat ik had gekeken kon ik ineens weer een foto uploaden, maar nu snap ik het helemaal!! :mrgreen: :mrgreen:

Thanks!!

hoi

heeft iemand een link voor een foto resize prog voor windows 7??

zodat ik weer foto’s kan plaatsen:-)