help kado gezocht

er word mij gevraagd wat ik wil hebben voor mijn verjaardag ik heb geen idee of het is te duur om te vragen



ik weet meestal voor iedereen wel een kado te vinden maar om nu wat voor mij zelf te bedenken wat ik graag hebben wil ??



meestal als ik iets hebben wil ga ik naar de winkel en haal het op of kom het tegen in de winkel en neem het mee



misschien ook wel fout maar goed



wat vragen jullie voor je eigen verjaardag of wat zou je nog graag willen hebben misschien zijn er dingen waar ik zelf niet aan zit te denken ??



dus help :pray:

Als ik iets wil en het is te duur dan vraag ik gewoon om een kadobon van de zaak waar ik het vandaan wil hebben.

En anders ja toch gewoon geld.



Mischien een bon schoonheidssalon of kapper.

ik vraag vaak leuke dingen voor de tuin.



parfum(aangezien ik zelf niet ruik)



cadeau bonnen



tijdschriftenbon (kun je ergens een abonnement op nemen)

Ik heb al een ‘gewone’ ijsmachine die ik regelmatig gebruik en nu wil ik een zoku quick pop maker (niet goedkoop maar ja ik weet ook nooit wat ik moet vragen)

Ik vraag de laatste tijd meestal naaipatronen (iets voor je hobby dus ;)). Verder vaak cadeaubonnen (voor de Ikea, V&D, de stofwinkel, …), bonnen (zoals een tijdschriftenbon inderdaad), een boek of iets voor in huis of iets wat we toevallig nodig hebben of leuk vinden. Ik begin meestal een maand of twee/drie van te voren al met het maken van een lijstje, want op het laatste moment weet ik dan ook niets meer…

vier gewoon mijn verjaardag niet, scheelt een hoop nadenken :mrgreen: .

hier de cadeautjes afgeschaft. Zelfs geen aardigheidje. We gaan eens in het jaar een avond met elkaar uit! ook erg leuk!

Ik heb hier jaarlijks (of vaker, want met Sinterklaas/kerst mag je ook voor nadenken :roll: ) hetzelfde probleem.



Mijn streven is altijd om dingen te noteren als ik iets wil hebben, maar (nog) niet daadwerkelijk nodig heb.

Lukt eigenlijk nooit :lol: En als het lukt dan vaak hoef ik het eigenlijk ook niet meer :doh:



Verder kijk ik ruim van te voren in de folders of ik leuke dingen zie, die ik wil hebben. Al kom je dan ook dingen tegen die wel nodig zijn om bijvoorbeeld te vervangen (zoals vorig jaar de koekenpannen), maar dat ik weer niet leuk vond om dat voor mijn verjaardag te krijgen :?



Heel herkenbaar dus je probleem :frowning:



Goede optie is dus idd tegoedbonnen of desnoods geld om wat duurders te kunnen kopen. Geef desnoods aan wat dat dure is, want mijn ervaring is dat mensen het minder erg vinden geld te geven als ze weten waaraan het wordt besteed (en vooral niet in de huishoudpot verdwijnt)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Parfum, make-up. Producten van Rituals.

Spullen voor een hobby.

Een boek, wii-spel.

Leuke ketting of oorbellen. (gewoon van een bijouterie).

Cadeaubon of van mijn man een gezellig avondje uit.



Meestal vraag ik iets waar ik zelf het geld niet voor over heb, maar ik het wel graag wil hebben. Ik heb een computerbestandje waar ik wel eens dingen inzet, als ik iets leuks gezien heb. Doe ik trouwens ook voor de jongens. Die roepen ook altijd: “mam! mag ik dat hebben?”. En als ze dan jarig zijn en iedereen cadeautips vraagt, heb ik altijd wat achter de hand. Handig :thumbup:

Ik weet altijd precies voor wat voor budget ik dingen kan vragen aan bepaalde personen. Daar pas ik altijd mijn wensen aan.



Als ik iets groots wil vraag ik ook wel eens geld, maar er zijn altijd wel dingen die ik heel graag wil hebben. Een mascara, een boek, etc etc. Ik vraag heel vaak een bol.com bon. Die zijn er in allerlei bedragen.

Ik heb dit jaar een heel mooi duur Seiko-horloge gekocht en dus aan mijn familie geld gevraagd. Her horloge had ik zelf al gekocht, dus kon ik ook aan ze laten zien waarvoor ze dan geld geven, dat vinden de meesten altijd erg leuk om te zien!

Ik ben gek op exclusieve merken dag/nachtcreme’s en make-up.

Mij maakt je hartstikke blij met bonnen van Ici, en dat weet gelukkig iedereen :smiley:

Ik weet het ook nooit. Heb van mijn vriend dit jaar niks gehad, vorig jaar ook niet trouwens. En aan andere mensen vraag ik altijd geld. Dat leg ik dan bij een duur paar laarzen ofzo, of voor een duur make-upje…dingen die je niet door anderen wilt laten kopen. Maar vaak blijft een deel het geld wel liggen moet ik bekennen. Bonnen ook trouwens :oops:

Wij hebben vorig jaar voor onze verjaardagen (zijn vlak na elkaar jarig) een abonnement voor de dierentuin gevraagd, Ook wel eens geld voor een fietszitje gevraagd. Verder kunnen ze mij altijd blij maken met goede koffiebonen van Simon Levelt. Ook vraag ik wel eens hele praktische dingen zoals sokken, tupperwarebakjes en een goede kruimeldief. Vorig jaar ook om nieuw gewoon bestek gevraagd, geen zliver of zo maar gewoon bestek. Ons bestek was tot die tijd een bij elkaar geraapt zooitje dat nog stamde uit onze studententijd en ik ergerde me al jaren aan. Al die praktische kado’s zijn minsschien niet echt kado’s en vast ook niet leuk om te geven maar ik was er wel blij mee.

Boeken, boekenbonnen, platenbonnen vind ik ook altijd leuk om te krijgen. Dit jaar hebben mijn vriend en ik elkaar een Xbox kinect gegeven. De jaren ervoor niets. Niets haalt het trouwens bij het verjaardagskado van 5 jaar geleden, toen had ik 2 dagen voor onze verjaardagen een positieve test.

@sopje wrote:

Boeken, boekenbonnen, platenbonnen vind ik ook altijd leuk om te krijgen. Dit jaar hebben mijn vriend en ik elkaar een Xbox kinect gegeven. De jaren ervoor niets. Niets haalt het trouwens bij het verjaardagskado van 5 jaar geleden, toen had ik 2 dagen voor onze verjaardagen een positieve test.






ja die positieve test wil ik wel voor mijn verjaardag dan hoef ik voor de rest helemaal niks meer