help jongensnaam gezocht!

Hoi,hoi… ben 8 december uitgerekend van ons 2e zoontje. We komen echter niet uit de naam. we vinden Justin en Mauro allebei helemaal geweldig. Verder vinden we Fynn, Senna en Luca ook helemaal mooi.

Mauro is super, maar 2 huizen naast ons woont ook een jochie die zo heet, we kennen ze echter alleen van hoi en doei, dus lijkt me niet zo’n probleem, of is dat raar? Wat vinden jullie een/de mooiste naam? Ons eerste zoontje heet Jayden, dus het moet ook wel en beetje bij elkaar passen of course! Ik ben benieuwd naar jullie reacties/ meningen!! Alvast bedankt! :lol:

Ik vind 2 deuren verderop wel weer erg dichtbij als ze nou 2 blokken verder woonden zou ik het mischien nog doen maar nu niet.

Het is wel een erg leuke naam trouwens :slight_smile:

Matteo mischien :think:

Fynn!!

Of anders Justin?



Ik vind het niet gek hoor om je kind ook Mauro te noemen als een kindje van 2 deuren verderop ook zo heet, helemaal niet als jullie weinig contact met elkaar hebben. Wie weet waar je nog allemaal gaat wonen (of zij) en een naam kies je maar 1 keer!! Ik zou gewoon lekker kiezen wat je zelf het mooist vindt…

Kijk als het nu familie is of een hele goede vriend… :think: maar anders zou ik er geen rekening mee houden!

Succes!!



Liefs, M-J

Jayden en Lucas vind ik ook erg leuk klinken :mrgreen:

Als je Mauro het leukst vind dan moet je daarvoor gaan. Ik zou me niks aantrekken van de namen van buurkindjes.

Ik vind het ook mooi bij elkaar passen Jayden en Mauro.



Jayden en Justin klinkt ook lekker,

maar ik vind Justin zo’n oerhollandse naam en dat vind ik dan niet passen bij Jayden.

ik zou ook gewoon voor Mauro gaan hoor… ws woon je toch niet eeuwig naast je buren ( wij noemen mensen in ons rijtje gewoon ook buren)

en als die toevallig jullie favo naam hebben jammer dan…mochten ze er iets van zeggen zeg je gewoon bedankt voor de inspiratie :mrgreen:

Ik zou voor de naam gaan die jij wilt.



Overigens is Mauro gewoon een leuke naam. Mijn kinderen heten M.ateo en M.icah en (dat gebeurt niet) als we een 3e krijgen staat Mauro ook op het lijstje…En Mano(lito)



Er zijn meerdere hondjes die Fikkie heten, of het nu 2 huizen verder is of in een ander land…



Niemand zegt toch ook nooit wat van de populaire namenlijst top 20?



Er zijn echt duizenden kinderen die op het moment Sam/Sem/Thomas/Finn etc worden genoemd…



Dus niets van aantrekken en gewoon jullie kindje noemen met de naam die jullie het mooiste vinden…

Jayden en Noel

Jayden en Renze

Jayden en Quint

Jayden en Wessel

Jayden en Wout

Jayden en Haiko

Jayden en Karl

Jayden en Taco

Jayden en Eddo

Jayden en Guus

Jayden en Hanno

Jayden en Arthur

Jayden en Thije

Jayden en Rinze

Jayden en Timo

Jayden en deon

Jayden en Zowie

Jayden en Owen

Jayden en Vince

Jayden en Boy

Jayden en Ivar’

Jayden en Hanno

Jayden en Bor

Jayden en Jelle

Maar vinden jullie Mauro helemaal te gek,dan zou ik dat gewoon doen ondanks dat de buren iets verderop dat ook hebben.

Precies…gewoon de naam nemen die je mooi vind :wink:



Heb je em inmiddels al?? Of nog steeds zoekende??