Jeremy is ( bijna 2,5jaar) nog niet zindelijk, maar we zijn er wel druk mee bezig.
Dus draagt hij nog iedere nacht een luier.
Nu heeft hij een leuk spelletje ontdekt.
Midden in de nacht trekt hij zijn slaapzak en luier uit!
Ongeacht of hij een onderbroekje op romper aan heeft… die luier gaat uit en plast hij dus zijn bed nat… :sick: BAH :sick:
Boos worden schijnt niet te helpen, want hij lacht me finaal uit.
Wat kunnen we hiermee doen?
Tips zijn van harte welkom!!!
o,a een luierbroekje helpt niet, want daar lekt hij iedere keer door… dus dan hebben we hetzelfde probleem… :shifty:
okey, ik les net verder en vind dit toppic…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=46794
heb dus op deze manier wat advies gevonden.
Rompertje aandoen :thumbup:
rompertje over het pyamabroekje doen zodat hij ook niet zijn pyamabroek kan uit trekken.
sluiting van de zak goed er tussen stoppen en desnoods met verbandplakband een beetje dicht plakken.
verder heb ik geen tips.
@monique wrote:
rompertje over het pyamabroekje doen zodat hij ook niet zijn pyamabroek kan uit trekken.
sluiting van de zak goed er tussen stoppen en desnoods met verbandplakband een beetje dicht plakken.
verder heb ik geen tips.
WERKT SUPER!!! bedankt!!

Oh je hebt al tips zie ik.
Als dat niet (meer) werkt heb ik nog een tip.
Luier achterstevoren. Dus plakker op de billen. Dan gaat het ook wat lastiger en misschien heeft je zoon het niet door.
@mama_van_Jeremy wrote:
@monique wrote:rompertje over het pyamabroekje doen zodat hij ook niet zijn pyamabroek kan uit trekken.
verder heb ik geen tips.
WERKT SUPER!!! bedankt!!![]()
![]()
hier werkt het idd ook super, soms krijgt hij het nog wel voor elkaar om zijn zak uit te doen maar de rest niet :lol:
@Danielle_M wrote:
Oh je hebt al tips zie ik.
Luier achterstevoren. Dus plakker op de billen. Dan gaat het ook wat lastiger en misschien heeft je zoon het niet door.![]()
dan lekt hij toch door???
@mama_van_Jeremy wrote:
@Danielle_M wrote:Oh je hebt al tips zie ik.
Luier achterstevoren. Dus plakker op de billen. Dan gaat het ook wat lastiger en misschien heeft je zoon het niet door.![]()
dan lekt hij toch door???
nou dat hoeft nog niet eens want de plas van een jongen gaat naar voren en achter nemen de luiers beter op dan voor.
in mijn werk kan je ook de luiers(incomatriaal) zowel voor als achterom doen en bij mannen doe ik het meestal andersom.
ik weet wel dat ik mijn zoontje daar niet mee voor de gek kan houden, die trekt net zo lang dat de luier er af is :roll: