Gisteravond was ik er een paar uur niet, Ik had afgekolfde melk in de koelkast staan mocht Ivan honger krijgen.
Ik kwam thuis Ivan weigerde de fles helemaal overstuur geweest , hij wou niet uit de fles drinken. Terwijl hij aantal weken geleden nog zonder problemen wou drinken.
Nou vraag ik me af waarom hij opeens niet uit de fles wou drinken
vanwege zijn sprongetje?
ik heb 2 week geleden ook geprobeerd flesje te geven misschien was die te warm? ( ik heb goed gevoeld en het was eerder lauw)
was het melk wat hub gaf te warm? (ook hij heeft gevoeld en het was niet te warm.
Wil hij gewoon geen opgewarmde melk
De speen die erop zat daar stroomde het melk uit, is die niet goed meer, heb een andere speen gepakt toen wilde hij wel wat drinekn
Hij moet vanaf 23 maart naar de chreche heeft iemand advies.
Ik dacht eraan om Ivan 's avonds weer afgekolfde melk te geven door hub.
Hier ook nogal wat problemen met de fles gehad, beeb wilde er niets van weten en al helemaal neit als ik er niet was. Zou dus inderdaad even flink oefenen en je kindje eraan laten wennen. Mijn hub gebruikte wel eens het tshirt waar ik in geslapen had, hij verstopte de fles dan als het ware daarin. Hielp goed volgens hem, beeb was kennelijk gerustgesteld door mijn geur.
Overigens kan ontdooide melk wel van smaak veranderen. Maar je zegt dat het in de koelkast stond. Dus dat was het niet.
Ik is blij :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: hij heeft 130 cc weggeklokt :dance: :dance: moesten de fles opwarmen alleen vond meneer het te lang duren dus was hij even overstuur maar na goed getroost wilde hij prima drinken.Alleen daarna dus ook nog 5 minuutjes drinken bij mama :roll: :roll: hopelijk is hij wel tevreden als ik er niet ben met 130 cc
Vandaag krijgt voeding bij mijn ouders, wij gaan met hub zijn werk uit eten. Dus ben benieuwd hoe dat gaat. Maar hij heeft prima geslapen. Na de voeding van 21.30 kwam hij pas om 6.00 :dance:
Hi Karin, fijn dat het nu toch weer gelukt is. Ik heb ooit het advies gekregen van het borstvoedingscentrum elke dag 1 voeding via het flesje te geven vanaf 4 wk. Ik zou dus zeggen, geef hem elke dag of hoogstens om de dag 1 voeding via de fles zodat je zeker weet dat hij zowel de borst als de fles blijft accepteren.
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: