Help, ik word nu echt oud (opvlieger??)

Heb al een paar weken last van mijn lichaam.

Mijn borsten doen zeer, ben humeurig, zo vreemd dat we zelfs een zwangersschapstest hebben gedaan.

Die was negatief, gelukkig, al moest ik ook best even slikken…

Maar ik ben bijna 40, dus nee, niet nog een zwangerschap…

Daar vind ik me nu te oud voor :wink:

Toen kwam mijn dochter van de week met de mededeling dat ze ongesteld was geworden :shock:

Over je oud gaan voelen gesproken!!!

Maar die twee zeg ik met gekkigheid. Ik ben bijna 40, ja, maar als ik dat iemand zeg, kijken ze heel verbaasd op, want zo schijn ik er nog niet uit te zien.

Maar nu heb ik me net waarschijnlijk mijn eerste opvlieger gehad :shock: :shock: :shock:

Ik kreeg tintelende benen en mijn wangen leken in de fik te staan… Kreeg het zo heet dat ik gewoon met mijn boekje moest wapperen…

Maar nu voel ik me wel best oud hoor… Het woord OVERGANG is gevallen…

Dat voelt wel even oud, dat zelfs mijn lichaam het vruchtbaar zijn wel genoeg vindt geweest… Nu voel ik me wel oud…

(terwijl ik zit te typen, breekt me weer het zweet uit :shock: )

Morgen maar kijken of er wat voor is wat helpt… Tips zijn welkom :wink:

ik heb er nog geen idee van hoe of wat maar mijn oma zegt dat het eerst steeds meer word en later wel steeds minder maar kan wel een paar jaar duren… je kunt er voor naar de dokter en wat voor krijgen maar veel kunnen ze er niet aan doen zegt ze… (word dit jaar 70) mijn moeder is net 50 geworden en heeft het nog niet … maar 40 niet een beetje vroeg…

ik weet het niet hoor… zal eens morgen aan oma vragen wat ze er nog meer over weet zij heeft ervaring ik niet…

sorry echt helpen kan ik je nu niet

40 kan opzich best hoor mijn moeder was ook 40 toen d’r menstruatie ineens wegbleef en ze dacht ojee ik zal toch niet zwanger zijn :lol: ik was al aan het hopen op een broertje of zusje maar helaas het was de overgang :wink: :lol:

over dingen gebruiken ervoor heb ik geen verstand m’n moeder heeft het toen gewoon zo gedaan zonder “medicijnen” oid

sterkte met je opvliegers iig :hug:

Mijn moeder was eind 40 geloof ik, en die heeft nergens last van gehad, dus daar hoop ik dan ook op :wink:

wisje ik dacht dat jullie nog wel een kindje wilde 40 is niet oud hoor :wink:

Wilde ik eerst ook wel, Mel, maar toen het dik 2 jaar terug ging, hebben we besloten dat het goed was.

We hebben 2 prachtige meiden, dus waarom nog gokken. En dan gaat de leeftijd wel meespelen…

Dus nee, geen derde kindje meer :cry:

Gisteren weer eentje gehad en toen mijn man er een grapje over maakte moest ik huilen :oops:

Zegt ie ook nog: ja, dat hoort er ook bij, had mijn moeder ook…

Nou toen kon je me opdweilen…

@wisje wrote:

Wilde ik eerst ook wel, Mel, maar toen het dik 2 jaar terug ging, hebben we besloten dat het goed was.

We hebben 2 prachtige meiden, dus waarom nog gokken. En dan gaat de leeftijd wel meespelen…

Dus nee, geen derde kindje meer :cry:

Gisteren weer eentje gehad en toen mijn man er een grapje over maakte moest ik huilen :oops:

Zegt ie ook nog: ja, dat hoort er ook bij, had mijn moeder ook…

Nou toen kon je me opdweilen…

Ja daar stond mij iets van bij, jij was altijd al gek op de baby tijd ook he,ja als je het niet meer kan of wil, dan houd het op, maar te oud ben je zeker niet :wink:

Je hebt zowiezo twee prachtige meiden :inlove:

en wij nog steeds 1 :inlove: :wink:

Oh, als ik mijn gevoel zou volgen…

Dan was er zeker nog een baby gekomen, maar nee, ik wil het niet gokken.

Zeker niet nu ik weet (heel egoïstisch :oops: :oops: :oops: ) dat het ook bij MIJ mis kan gaan…

Nee, maar naar mijn verstand proberen te luisteren.

En proberen er vrede mee te krijgen dat de natuur ook ingrijpt…