help ik weet het niet meer

ik weet het even niet meer hoe of wat te doen,



onze dochter zit in groep 4 nu hebben de het eerste raport van groep 4 gekregen en de 10 min gesprek.

nu is ze in verhouding met vorig jaar in veel dingen wat na achter gegaan kwa doen en score.

nu weet ik het is een kind en meer doen dan de best kunnen ze niet en dat weten we ook.

maar de juf van groep 3 hielp de kindjes die wat moeite hadden heel goed de juf die ze nu heeft krijgen wij heel erg de indruk van nou ze heeft moeite en ze moet maar proberen klaar.

de score van deze juf loopt heel erg na groep 5 terwijl we in 4 zitten bv avi lezen vorig jaar was ze daar heel goed in ze gingen lezen met moeders maar nu is dat veranderd de kindjes moeten lezen met de hogere groepen en scoord onze meid een avi e3 terwijl ze vorig jaar avi 4 zat.

rekenen heeft ze moeite met de - sommen en kreeg ze van de juf 15 min per dag extra les op de computer om sommen te maken dit maakte veel sprongen en ging goed dit jaar doen ze dat niet.

de school is heel erg gegroeid in de 4 jaar tijd bijna 80 kinderen extra noodlokaa gym ruimte van de kleuters al omgebouwd en ze denken echt aan groeien en niet na ons gevoel aan de kwaliteit.

zo heb ik al meerder keren gevraagt aan de juf is het mogelijk dat ze aub naast rustige kindjes mag zitten ze is een meisje met een zacht karakter maar die zich laat mee trekken door andere hier kreeg ik als antwoord op ik ben juf en heb heel veel ervaring en ik kijk wel of wel of niet.

onze zoon is nu in okt daar ook na school gegaan de klas wordt gesplitst de kindjes die na de zomer vakantie door gaan na groep 2 gaan er binnen korte tijd over na de andere klas onze zoon blijft in de groep 1 waar die nu zit en wordt het volgend jaar weer groep 1 waar ik heel bang voor ben is dat hij zich gaat vervelen.

nu weet ik niet wat te doen we hebben vorig jaar ook al gekeken voor een andere school die klein is 70 leerlingen maar wel zelfde onderwijs als nu maar scheelt 180 leerlingen wat voor onze dochter in houd na een groepje van 27 na 8 kindjes.

ik weet niet meer wat te doen wat is de juiste keuze zo door gaan en afwachten hoe het verder gaat.

Mijn ons gevoel zegt ze kan het maar te veel afleiding en niet de aandacht die ze nodig is



hoop dat het een beetje duidelijk is moest mn verhaal even kwijt.

Je gevoel volgen is het belangrijkste. Mijn kinderen zijn na de grote vakantie op een nieuwe school begonnen en wat heb ik er tegen aan zitten hikken. Zouden ze hun draai wel weer kunnen vinden deed ik er wel goed aan om dit te beslissen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben dat ik naar me gevoel geluisterd hebt.



Succes met je keuze maken.