Help! Ik lek!

Hallo allemaal!

Ik word alweer een paar dagen wakker in een nat bed… lekkende tieten!! :evil:

Nou ben ik aanstaand weekend pas 30 weken zwanger en ´t lijkt me zo vroeg. Of ben ik ook dit van mijn vorige zwangerschap gewoon vergeten en loop je echt de laatste twee en een halve maand met die pads in je BH?





Best een vies verhaal hè…

ach er zijn viezere dingen hoor :lol:



Hier vanmorgen ook wakker in een nat bed… hier omdat meneer nog weer wat langer sliep als normaal hihi.



Maar ik heb ik geen enkele zw.schap last gehad van lekkende borsten. Het kwam bij mij pas op gang na de geboorte. Op zich wel praktisch dus.



Ik zou zelf voor de nacht eerder kiezen voor een dubbelgeslagen molton/ handdoek of weet ik het onder me. Moet er niet aan denken om hele tijd met bh en compressen te slapen :shifty: . Maar dat heb ik ook na de geboorte amper gedaan, alleen in de periode van stuwing een paar dagen, verder niet.

Dan liever wat extra was van die molton of whatever.

Hier bij eehmm even denken… 16 weken al dat ik begon te lekken. Fijn is anders maar ik heb dus vanaf die tijd met bh en pads aan geslapen. Ik werd namelijk steeds wakker omdat het koud en nat werd :roll:



Het schijnt overigens niks te zeggen over de borstvoeding hoor. Dat is bij mij met moeite op gang gekomen ondanks het vele voorwerk.

Ja, vreemde gewaarwording he?

Ik heb ook al sinds enkele weken dat er soms iets lekt, en ben nu pas 20 weken zwanger…

Gisteren zat ik een tijdje met blote borsten in de zon en toen liep er aan beide kanten zo even een klein stroompje uit. Ik vond het ook nogal vroeg, maar in verschillende boeken heb ik ook weer gelezen dat het al kan en dat het niks abnormaals is.

Hoop wel dat het niet echt enorm gaat lekken, die paar druppels van nu zijn nog wel op te vangen met een hemdje, een nat bed heb ik gelukkig (nog) geen last van.

Ik had het ook met 20 weken toen.



De vk werd er helemaal enthousiast van, dus ach :mrgreen:

Ik heb het ook al een paar weken.

Maar ik slaap niet met bh aan, vind ik niet fijn. Overdag wel met pads erin, want anders plakken tepels aan mijn bh vast als het opdroogt…

ik zou gewoon een bh aandoen met pads erin



ik geef nu bijna 7 mnd bv en slaap ook echt nog met pads en ook overdag heb ik deze nog nodig, anders lekt echt alles nat

Ik heb voor de nacht een soort van strakker topje aan en daar van die padjes in :slight_smile:



Gelukkig met me zwangerschap niet nodig gehad, al had ik toen wel dat er af en toe melk uit me borsten kwam als ik er kneep :s



Lily2006: haha jou vk zo enthousiast, hier was de kraam een beetje hyper (naja met alles eigenlijk, maar wel op leuke manier;)) Dan zei ze weer oo mama je hebt goeie mooie melk hoor! :roll:

ik heb het ook sinds een week, bij de vorige zwangerschap had ik het al met 20 weken. toen legde ik een handdoek in bed. nu is het gelukkig nog maar een beetje.

@MegaMindy wrote:

Lily2006: haha jou vk zo enthousiast, hier was de kraam een beetje hyper (naja met alles eigenlijk, maar wel op leuke manier;)) Dan zei ze weer oo mama je hebt goeie mooie melk hoor! :roll:




Om nog maar te zwijgen over het enthousiaste zuchten in mijn kraamtijd; “En kijk nou toch wat een prachtige tepels!” (sprak zij stralend)



Euhm ja…ooooooké. Bedankt. Ofzo :roll:

toen ik zwanger was van Matteo begon het hier al met 13 week :wall: :wall:

nou het lijkt hier een beetje over te zijn… gelukkig maar want het is vies koud en nat wakker worden!



Wacht het wel af verder… al kijk ik er niet naar uit!! :wink: