Hey,
jullie zullen wel denken, kan niet op KoK wat doe je nu dan?
Nou ik zit niet op mijn eigen pc, en ik als verslaafde (kijk zo vaak.) wil toch even op de hoogte blijven.
Op mijn eigen pc kan ik KoK niet op, ik heb zelf inter explorer en firefox, hij doet heel raar met laden. (hij laad gewoon niet) hij laad wel kindjeopkomst.nl maar geen kindjeopkomstforum.nl, en zo ook meerdere site’s niet. zoals shadwosofthedragon . com, of als ik wat typ op google.nl laad hij dus gewoon dan zie je zo een balkje onder aan het scherm laden, maar hij laad maar 1 balkje, en gaat absoluut niet verder.
Ook heb ik dus het probleem met mijn update’s die schakeld hij automatisch uit en krijg ze niet meer ingeschakeld. (ook niet via confugratiescherm - windows update, of via beveilingsscherm, of mijn pc herstellen werkt ook niet.)
Overigens kan ik wel gewoon op MSN, dus aan internet ligt het niet.
Wie oo wie kan mij helpen uit mijn leiden, en laat me weer KoK bezoeken voor ik ga verhuizen (morgen dus.)
Lesley
virusscannen?
heb je een goede fire wall?
alles up to date?
@Sis wrote:
virusscannen?
heb je een goede fire wall?
alles up to date?
Jup, virusscanner staat gewoon aan, firwall ook en is ook goed.
En update kan dus niet (hij is eergister geupdate.) omdat hij mijn updates uitschakeld in het systeem.
zekersteweten legale versie windows?
of probeer een andere virusscanner.
eventueel ccleaner eroverheen halen misschien helpt dat (die haalt alle fouten eruit vaak, of althans vind ze in ieder geval. worms spyware etc. coockies en tijdelijke bestanden worden verwijderd)
heb net een ander programma gedownload: registryquick
die ziet er ook goed uit, maar om de gevonden fouten te herstellen moet je wel het volledige programma kopen voor 27 nogwat…
Me versie is volledig legaal! En dus ook een legale code.
Ik heb gewoon een doosje voor 100€ moeten kopen in de winkel (of iets meer.)
Ook heb ik een goede virusscanner op mijn pc staan.
Avast is goed, en ook Legale Kapersky (dan staat avast niet aan overigens als kapersky draait.)
Cookies zijn verwijderd, het rare is als ik systeem herstel doe doet ie het heel even, ik kom op KoK maar kom niet verder dan het inlog scherm.
Overigens kan ik ook verder geen enkele site meer bezoeken (alleen hyves.nl maar meer ook niet.)
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik wil niet al mijn bestanden kwijt raken door een nieuwe installatie (dat heb ik namelijk 1 week geleden al gedaan en toen alles over kunnen zetten naar R. zijn schijf) ook is mijn dvd driver kapot en word die nu gemaakt dus heeft het weinig zin om nu iets opnieuw te installeren.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, op Internet Explorer en Firefox werkt niets.
klinkt misschien raar maar heb het gevoel dat er iets met kokforum wat niet klopt. toen mijn pc was gechrast begonnen de problemen (explorer reageert niet telkens) vaak bij kokforum…
misschien dat via hier ergens een of andere worm/problemen door gekomen zijn?
ik heb hier nu ook avast, maar geen problemen (thnx voor die tip nog trouwens )
zou eens langs een pc-dokter gaan, misschien weet die meer? misschien een fout in je explorer, gezien je laatst ook al je balk kwijt was.
geloof dat als je je cd/dvd erin doet van windows dat je ook alleen herstel kan doen, dus dat alleen windows aangepakt word.
of eventueel een andere/nieuwe hardeschijf op master erin zetten, je huidige op slave, en dan op de master een nieuwe windows plaatsen en dan via die windows via de verkenner de oude windows eruit. moet ook kunnen geloof ik. dan heb je je oude spul er nog op staan. of iets makkelijker: de nieuwe schijf aanlsuiten op slave, je spul wat je wilt houden overzetten naar die schijf. en dan de eerste partitie van windows verwijderen en opnieuw instaleren.
Dames er is absoluut niets mis met het forum hoor er komt via het forum helemaal niets op je PC (buiten een registratie cookie).
Sweet-love 2 virusscanners op 1 pc is zo wie zo vragen om problemen. Ik zou er in elk geval 1 weggooien.
Vervolgens zou ik beginnen met alle cookies verwijderen, je modem resetten en opnieuw proberen in te loggen.
Ruud 1 virusscanner staat volledig uitgeschakeld.
Ik snap niet dat het problemen moet opleveren als ik dit al 2 jaar doe.
En ik kan helemaal niet op het KoK forum met mijn pc.
Hij laad google nu nog alleen, en als ik iets intyp om te zoeken doet ie dat ook niet meer!
Coookies & dergelijke zijn verwijderd…
Er kunnen altijd processen zijn van die virusscanner die toch op de achtergrond draaien. Geloof mij dat wij al heel gekke dingen gezien hebben op pc’s met 2 virusscanners.
Heb je je modem ook al een reset gegeven?
Ja, maar het ligt niet aan de modem dat weet ik zeker het ligt aan mijn pc. (aangezien mijn vriend ook op de modem zit, eigenlijk heeft hij precies hetzelfde als mij op zijn pc staan dus)
Dan is het voor 99% zeker dat er toch het eea aan spyware oid op staat. Ik weet niet of je een restore cd hebt?
Het is moeilijk support geven zo op afstand. Ik zou de data veilig stellen en even opnieuw installeren.
pc het raam uit mac erin :silenced:
Dus, weer opnieuw installeren?
Ik denk dat ik dat dan morgen mooi doe, in het nieuwe huis…
Dat zou niet mijn eerste optie zijn als ik achter jouw pc zat mar zo vanuit de verte ws we het snelste.
Mijn eerste optie is ook niet alles opnieuw installeren, dat is zo een gedoe in mijn geval (schijf er uit naar me vriend ze pc alles overzetten… zijn cd driv-er lenen…)
weet je hoe je partities aanmaken kan?
dan zou ik zeggen maak een partitie erbi aan (als je schijf groot genoeg is) en zet daar alles op wat je wilt houden, dan kan je eerste partitie leegmaken en daar windows op maken.
Laat we even van uitgaan: Mijn schijf als hij volledig leeg is is hij 160G.