Ik heb snachts honger als ik wakker wordt en moet dan dus eten anders kan ik niet meer slapen.
daarna duurt het weer even voor ik in slaap kom ik moet misschien niet achter de computer gaan zitten.
voor ik naar bed ga eten helpt niet en heb ik ook echt niet altijd zin in als ik geen honger heb.
naast me bed eten leggen ook niet want dan moet ik toch weer eruit om me tanden te poetsen ik kan niet tegen om daarna zo te gaan slapen.
zijn er nog meer mensen die dit hebben of ben ik de enige :think:
had bij nikki ook in begin en op einde en nu ook weer :roll:
tja, wat zal ik zeggen, ik heb zojuist chocolade achter mijn kiezen :oops:
k heb wat kilo’s appels gegeten in mijn nachtelijke uurtjes mmmmmmm
Toen ik zwanger was had ik dat heel erg…nu soms.
Hoi hoi
Ik heb het ook! Maar dwing mijzelf gewoon te slapen, dus negeren. Als het echt te erg wordt pak ik een cracker, maar dat gebeurd maar zelden!
Succes!
Ik had snachts ook altijd honger en nam dus dan ook gewoon wat maar ik kon daarna prima weer verder slapen. Ik ging dan ook niet achter de computer. Gewoon gaan eten als je dat nodig hebt
pak kaakjes of crackers/beschuiten op je nachtkastje leggen.
@Gabby wrote:
Hoi hoi
Ik heb het ook! Maar dwing mijzelf gewoon te slapen, dus negeren. Als het echt te erg wordt pak ik een cracker, maar dat gebeurd maar zelden!
Succes!
dat lukt me dus niet heb vanmiddag/avond in de dierentuin gelopen was van 15.00-22.00 van eneco gratis waren er om 15.30 en gingen om 20.15 naar huis en ik lig in bed en kan niet slapen van de honger drink dan wel eens water maar dat had ik nu niet dan kan ik er maar beter uit gaan dan dat ik het blijf proberen en in slaap val en vannacht wakker wordt en toch eruit moet :roll:
@Sjimmy wrote:
pak kaakjes of crackers/beschuiten op je nachtkastje leggen.
ja maar dan wordt hub wakker van me gekraak en ik moet daarna toch eruit om me tanden te poetsen
Ik dronk een glas melk
Achter de computer gaan zitten lijkt me sowieso niet zo verstandig. Als je dan toch iets moet eten en je tanden wilt poetsen: eten, tanden poetsen en weer direct naar bed. Heb je dat al geprobeerd?
Ik had overigens in het begin ook honger 's nachts, maar dat was dus wel echt het enige moment waarop ik vond dat ik het niet moest doen. Ben benieuwd of het later weer terug komt.
Gelijk na het eten je tanden poetsen is eigenlijk heel slecht Bianca, daar tast je het glazuur van je tanden veel meer mee aan dan als je niet poets maar dat 's ochtends doet (het liefst niet je tanden poetsen tot een uur na het eten, omdat het eten je glazuur ‘verzacht’ oid en de tandpasta het dan nog meer aantast. - zoiets was t verhaal van mn tandarts).
Hoe dan ook, ik zou gewoon lekker eraan toegeven hoor! Ik heb er zelf gelukkig (nog) geen last van!