Help! Hoe babyschaal in fietskar bevestigen

Ik heb een fietskar van iemand overgenomen, en nu een babyschaal erbij…

Alleen heb ik echt geen id hoe dat ding nu te bevestigen, heb er verder geen bevestigingsmateriaal bij.

En de fietskar is ook niet echt nieuw…dus de beschrijvingen die ik online vond kon ik niet zoveel mee…

Is er iemand die mij miss een beetje wegwijs kan maken in het gebeuren??

ik heb net van de week lopen rommelen met dit ding…en zag ergens online een beschrijving hoe het moet…

ik heb zelf maar wat gedaan…boven in de schaal zitten drie gaten hier heb ik een gordel door gedaan en ik had een extra dunne lange gordel in de kar zitten en die heb ik door de onderste 3 knoopgaten gedaan, vervolgens voor mijn eigen zekerheid nog een verzekerde touw door het bovenste gedaan, achter de leuning langs, zodat ik zeker weet dat ie niet om kan vallen…

het is vast niet zoals het hoort, maja moest toch wat en ik ben blij dat ik het voor elkaar heb, want man wat is het een genot om zo met 2 kids weg te kunnen gaan…meneertje kan alles goed bekijken en mevrouw vind het soms leuk om er naast te zitten…ideaal dus :thumbup:

succes iig!

Volgens mij is het nogal afhankelijk van het merk kar… Welke heb je?

In onze KidCar ‘haak’ je 'em vanboven om de stang en span je 'em vanonder aan met een riempje.

Succes!

Hmm…heb geen merk kunnen ontdekken op de kar :think:

Maar heb wel van die spanbanden…ga dat maar es proberen…

Zet je hem dan onder niet vast??

hier gewoon van alles vastgesnoerd tot het een beetje stevig was.

Hier ook een kidcar gehad waar je de schaal in een gat moest steken boven de rugleuning. En dan onder een haakje die aan een band zat door een oogje in de babyschaal doen en aanspannen.

ik lees nieuwsgierig mee. Ik heb een nordic cab maar ook geen idee hoe ik de babyschaal moet bevestigen

bij de nordic cab moet je even klungelen :wink: kan niet zo goed uitleggen hoe ik het toen gedaan had maar iig niet volgens de beschrijving. gewoon zelf wat proberen zodat het goed vast zit :shifty:

gewoon vast binden,.

en je mooiste glimlach opzetten en dan…

Langs een fietsmaker rijden :wink:

doe ik altijd haha…zet ie hem zo vast :thumbup: