Onze zoon is al weken aan het huilen en nu weten we echt niet meer wat er aan de hand kan zijn, we hebben al zoveel dingen geprobeerd.
Het ging 2 dagen goed, maar sinds donderdagmiddag is het weer verslechterd.
Nu heeft ie 2 flessen achter elkaar slecht gedranken met heel veel onrust. De laatste is ook niet helemaal leeggedronken. Hij begon steeds maar weer te krijsen. Sindsdien is hij niet meer stil te krijgen, ook niet als we hem oppakken en speentje wil die ook niet. We hebben hem nu maar in de box gelegd en laten hem maar huilen, we weten het ook niet meer.
Wat kunnen we nog doen om hem stil te krijgen? Hij is doodop, heeft misschien maar 3 uurtjes geslapen vanaf 11.30 uur.
Verborgen reflux? Koemelkallergie? Iets wat in zijn lijfje zit geblokkeerd?
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Ik zou het cb eens bellen en uitleggen. Wellicht kan je met hen een plan trekken? Of naar een osteopaat?
Sterkte ermee, ik weet hoe zwaar het is als je kindje blijft huilen en je weet niet wat er is. Konden ze dan maar zeggen wat er aan de hand is.
:hug:
Het vermoeden is verborgen reflux, maar dan zonder het zuur omdat hij niet zuur uit zijn mondje ruikt. De ka heeft motilium voorgeschreven en dat gebruikt ie nu sinds vrijdagavond.
Zijn bedje en box staan schuin, hij krijgt nutriton door zijn fles. We gebruiken sab simplex, abc dophilus en polysilane gel.
Ik ben dinsdag naar de osteopaat geweest en hij voelde spanning in zijn maag en darmen. Er zat geen blokkade in zijn nek/rug. Aankomende dinsdag moeten we weer terug.
Mijn man heeft hem net uit de box gehaald en hij sliep meteen. Na paar minuten begon die weer te mopperen en nu ligt ie op zijn buik op mijn man zijn borst te slapen
Ik ga morgen naar de huisarts, maar ik ben bang dat ie niks doet omdat we ook bij de kinderarts komen.
Oh dan denk ik echt dat het door de motilium komt!
Ze krijgen daar nl enorme krampen van (motilium zorgt er nl voor dat de voeding sneller uit het maagje gaat)
Hier heeft Reno 4 dagen liggen gillen van de pijn en daarna ging het opeens veeeeel beter.
Zou het dus echt even 4 dagen aankijken (als je op google zoekt zie je ook dat het bij elk kindje ongeveer die 4 dagen is) en anders weer even contact opnemen met de ka.
Sterkte :hug:
Zou het? Ik heb niet het idee dat het krampen zijn, want hij trapt niet zo erg met zijn beentjes als dat hij eerst deed, maar hij overstrekt ze wel. Zorgt die motilium dan met name voor krampen tijdens de voeding?
Is zijn mondje ‘‘schoon’’?
Geen witte vlekjes oid?
Ik dacht anders misschien spruw?
Nope, geen spruw.
Kan het ook zijn dat als ie krampen krijgt tijdens het eten en hij begint zo te krijsen dat ie er zo in blijft hangen dat ie maar blijft krijsen terwijl de krampen dan al wel over zijn?
Reno trappelde ook nooit met zijn beentjes als hij kramp had. Hij heeft echt 4 dagen liggen krijsen van de pijn. Het leek ook helemaal niet op krampen. En dat terwijl we eindelijk de hoop hadden dat het huilen zou stoppen…
Pas toen ik op internet ging zoeken, vond ik allemaal reacties die hetzelfde waren.
We hadden dan ook besloten het 4 dagen aan te kijken en anders aan de bel te trekken.
En die dagen waren erg lang, hij bleef maar nonstop huilen.
Maar opeens ging het veel beter!
Dank je wel voor je reactie, ik ben er echt heel erg blij mee.
Ik ben nu aan het googlen op motilium en krampen en lees allemaal nare verhalen over andere bijwerkingen. We moeten hem zo weer de motilium geven, ik heb er nu al schrik voor. :think:
Tot nu toe gingen de nachten goed, ik hoop dat het deze nacht ook goed gaat.