Help help bestaat er een indroog streepje?

Helpppp

Ik had vanmorgen een test gedaan van de kv (die goedkope van 2 voor 5euro)en na 2 min niet meer gekeken.Nu kwam ik vanavond thuis en zei me vriend ik zie een heeeeel licht streepje.

Nu moet ik pas zondagmiddag ongi worden dus ik was nog te vroeg met testen maar had een paar dingen dat ik dacht van volgens mij is het raak.

Maar nu vraag ik me af bestaat er een indroogstreepje van de kv test??

Ik heb wel es een heel dun licht roze streepje gehad op die test, terwijl ik dus niet zwanger was…

Was te zien nadat de tijd was ‘verlopen’.

Maar hoop voor jou zó dat t geen indrooglijntje is :pray: :pray: :pray:

ehm volgens mij wel, dat er indroogstreepjes ‘bestaan’ bij die test, heb er wel eens een gehad. MAAR die was totaal ongekleurd, dwz totaal niet ook maar een schijntje van roze. Als dat bij jou wel zo is, voorzichtig hoop hebben en morgenochtend weer :wink:

Heb het met een andere test ooit ook gehad. Grrr negatief, ding aan de kant, verder geslapen, uur later toch superlichtroze streepje. Het resultaat is nu 4 jaar en 4 maanden.

Groetjes,

LaBruja

volgens mij hebben die kruitvat testen geen indrooglijntjes, maar er staat wel in de gebruiksaanwijzing dat ze binnen bepaalde tijd afgelezen moeten worden.

spannend!! zal voor je duimen dat je snel een echte dikke vette streeep hebt.

groetjes

oeh spannend!

Zelf heb ik die test alleen maar positief gezien en was dan ook zwanger.

Maar had ze dan wel binnen de gegeven tijd afgelezen.

Zit maar 1 ding op… nog een keer testen :pray:

heb ik ook eens gehad en de volgende test was direct positief… dus ga voor je duimen (hoop voor je dat de 2e test er nog ligt??) :mrgreen:

Ik heb hem er nog liggen

Maar ga zondag op me nod pas weer testen als k dat volhoud haha…

Ik ga natuurlijk morgen nog wel neven 1 pak extra halen.

Ik hoorde dat de cb later positief aan geeft,omdat die meer hcg nodig heeft.

Deb de KV 2v5 testen al positief vanaf een hcg van 8 terwijl CB toch echt 25 of meer nodig heeft. Indroogstreepjes bestaan uiteraard, al kunnen het ook zwangerschappen zijn die heeeeel vroeg misgegaan zijn. Dat is bijna niet te ‘bewijzen’ natuurlijk of je zou bloedtesten moeten krijgen.

Wat ik wel weet is dat je de KV testen niet na 2 min moet aflezen maar pas na 5!! min. Das ongelofelijk lang maar echt lees de gebruiksaanwijzing er maar op na. :wink: Alles na de 5 min is dan niet meer ‘betrouwbaar’. Zondag zou je dus als dit geen indroogstreepje is echt wel meer moeten zien en binnen de tijd. :pray:

Gisteravond was ik nog na aan het denken op bed :oops:

En bedacht me dat ik ooit eens eerder een licht iets had gezien maar die was geel en deze is echt roze.

Normaal gesproken zag je veel later ook niks op de test.

Gelukkig zat ik nog 2 dagen voor me nod aan. En word ik altijd pas, in de middag ongi. En verlies altijd 4 dagen voor die al oud bloed.

Een mk kan altijd heb ze wel vaker gehad maar dan teste ik ook altijd negatief.

Morgenvroeg mag ik van mezelf pas weer testen :wink:

hey hoi,

hier met deze zwangerschap ook een mega dunnnnn streepje…wel roze trouwens van kv voor 2 testen. Ik had 's ochtends vroeg getest en zag maar niks, dat ik eigenlijk zwaar teleurgesteld was…keek ik later weer, weet niet eens meer hoeveel tijd er tussen zat (uurtje zeker wel…hmm moet ik ff een topic ergens vandaan halen) en daar bleek ik dus een dun streepje te zien!!

Ik kon het niet geloven, want het was zo dun dat ik het niet eens op de foto kreeg…2 dagen later weer getest en zeker een duidelijkere streep!! Al vond ik het nog wel licht hoor :wink: maar deze kreeg ik wel op de foto en iedereen hier zei dat het echt zo was! Dus ik geloofde het maar…

5 dagen later weer getest en nog duidelijker :inlove: dus toen pas kon ik het geloven!!! En kijk naar mn banner, ben inmiddels al weer 23 weken zwanger :inlove:

Zal zeker morgenochtend nog een keer proberen! Als die dan iets donkerder is dan weet je genoeg :inlove:

Hier ondertussen geen witte vloed meer :x Licht bruin

Zegt natuurlijk nog niks, maar toch…

Heb nog 1 test liggen voor morgen maar de moed die ik gister had is eigenlijk wel verdwenen :roll:

Ook verneem ik dat ik weer een schimmelinfectie heb, aan de buiten, dus misschien komt het daar wel weg.

We wachten af maar mijn gevoel zegt dat ik me niet bij de septmama’s ga voegen :frowning:

hmmmm, hopelijk morgen toch een dikke streep.

Hier na veel buikpijn vannacht een stolsel met veel bloed verloren. Ik vloei nu gewoon dus weet zeker dat ik niet zwanger ben (miss wel was maar niet meer :frowning: )

Hè bah, :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug:

:hug:

oww jammer Debz :hug:

ahh wat balen Debz :hug: :hug:

Aaah sjit…

:hug: :hug: :hug:

hey jakkie…

sterkte :?