help ... heb een dimmer nodig

Afgelopen vrijdag 14 weken zwanger. Tot die tijd moe, moe, misselijk, en wat nog niet meer. Ik voelde me sinds een week al steeds ietjes beter … word ik zaterdag wakkker … bong, bong, bong … weg winterslaap … ikke is WAKKER!!! Ik ben al vanaf zaterdagmorgen aan het razen en het lijkt wel of ik stijf sta van de extacy :roll:



We hebben zaterdag de hele woonkamer anders ingericht incl. van alles verhangen (arm mannetje, die heeft nu spierpijn), zondag heb ik flink de tuin onder handen genomen. De auto’s zijn gewassen. Vandaag de keukenkastjes uitgemest en twee bergkasten en de garage voor een deel opgeruimd. En voor komend weekend heb ik de zolder al enigzins ingepland. Mannetje lief gaf al aan of ik wel rekening wilde houden met het feit dat ik hormonaal aangestuurd word op dit moment en hij deze hormoontjes niet heeft :mrgreen:. Wel fijn natuurlijk dat ik weer energie heb, maar behalve dat mijn mannetjes moe worden van vrouwlief/mama komt er straks natuurlijk een giga genadeklap. Ik lig zels nog te stuiteren in bed (en ik drink geen druppel cafeine).



Mijn man en moeder hebben al geroepen dat ik best wel wat meer mag doen nu ik me weer beter voel, maar niet vol gas en af en toe de rem gebruiken, maar zoals altijd luister ik daar natuurlijk weer niet naar (ik ben meer van de noodrem) :wink: .



Dus mede (ex-) zwangeren (in wording) of lotgenoten van mijn mannetje … zeg even dat ik nu even moet relaxen en dat de rotzooi op zolder een paar weken geleden nog gewoon inrichting was, de rest van de garage best zo kan blijven, de tuinschuur nog prima dicht kan en we er toch bijna nooit komen, de babykamer alleen nog maar een likje verf nodig heeft en dat dat geen weken werk is, het wandje in de woonkamer ook wit nog best even kan (moet ineens zilver), het groene op de tegels buiten juist heel natuurlijk is, containers van binnen toch wel weer vies worden en ze gewoon buiten staan en ramen net zo hard weer vies worden als je ze lapt.



Thanx … en misschien luister ik dan wel (een beetje) :liar:

Hey MUTTI



Doe jij eens even iets rustiger !!



Je moet nu echt even relaxen en de rotzooi op zolder was een paar weken geleden nog gewoon inrichting. De rest van de garage kan best zo blijven, jouw tuinschuur kan nog prima dicht hoor, en je komt er immers bijna nooit!

De babykamer heeft alleen maar een likje verf nodig en daar heb je nog wel een paar weekjes de tijd voor.

In de woonkamer zou ik het wandje mooi wit laten want dat is tijdloos en zilver…dat is echt niet tijdloos, dat wil je er binnen no-time weer af hebben.

En weet je… ik zou die tegels buiten lekker groen laten anders voelen de vogels zich niet meer welkom en de containers worden van binnen toch wel weer vies, wil je die schoon dan neem je maar een schoonmaakabonnement bij de gemeente voor de container-reinigers. En je ramen… met dit herfst weer gewoon niet doen!!



Denk even aan je mannetjes en relax!!

Haha, dat is toch echt een ‘klassiek geval’ van nesteldrang he?

Eigenlijk wil ik zeggen; joh maar dan heb je het wel allemaal lekker maar vast gedaan, maaaaaar inderdaad wel een beetje rustig aan hoor!

Voor je jezelf dalijk de rest van je zwangerschap van de vloer kunt vegen :lol:

Ze zeggen wel dat mama’s met een goede conditie een fijnere zwangerschap hebben toch?

Dan ben je wel al lekker op weg hihi :mrgreen:

@Anita-1982 wrote:

Hey MUTTI



Doe jij eens even iets rustiger !!



Je moet nu echt even relaxen en de rotzooi op zolder was een paar weken geleden nog gewoon inrichting. De rest van de garage kan best zo blijven, jouw tuinschuur kan nog prima dicht hoor, en je komt er immers bijna nooit!

De babykamer heeft alleen maar een likje verf nodig en daar heb je nog wel een paar weekjes de tijd voor.

In de woonkamer zou ik het wandje mooi wit laten want dat is tijdloos en zilver…dat is echt niet tijdloos, dat wil je er binnen no-time weer af hebben.

En weet je… ik zou die tegels buiten lekker groen laten anders voelen de vogels zich niet meer welkom en de containers worden van binnen toch wel weer vies, wil je die schoon dan neem je maar een schoonmaakabonnement bij de gemeente voor de container-reinigers. En je ramen… met dit herfst weer gewoon niet doen!!



Denk even aan je mannetjes en relax!!


precies :thumbup:

uhh … dat groen op de tegels kun je nu wel weghalen, maar dat ligt er over een maandje weer… kunt beter wachten tot de lente(helpt het?) De ramen, sja, kun je beter niet doen, want dan zien de mensen van buiten dat er kruimels op je grond liggen, dan moet je ook weer gaan dweilen… (ik doe mijn best)… een zilveren muur?? Neee joh, nie doen, dat glittert te veel… Tip voor je mannetje…

haal een zweedse band bij de thuiszorgwinkel en bind je meissie vast aan haar stoel :wink: :mrgreen:

whahahaha…



Julia, ik heb dat ook :lol:



Heb eerst weeeeeken op apegapen gelegen, er kwam niets uit mijn handen, de kids werden voor de tv geparkeert en het enige wat ik deed was slapen en de wc knuffelen :roll:



En nu… heb zaterdag staan behangen, muren staan sauzen, ineens hadden de kids toch echt veel te veel speelgoed, MOEST Ruud van mij alle grofvuil die al maanden gewoon stond te staan op zolder ook echt wegbrengen, moesten alle bedden verschoond terwijl we dat normaal om de 14 dagen doen en mijn ramen zijn idd ook gezeemd…

manlief zegt nu… nu is het goed hoor Cell, het is netjes enzo.

Maar ik heb ook nog de salontafel van een ander kleurtje voorzien, was roze is nu taupe en de eettafel in de keuken was blauw en nu ecru…



dus hier ook zo een tornado… :oops:

* komt weer uit de kast tevoorschijn met een dimmer in haar handen :wall: *



Ik begreep je verhaal al niet bij het onderwerp :mrgreen:



Maarre, je hebt nog een half jaar te gaan en in dat halve jaar komt ook het voorjaar en een stukje zomer. Tijd genoeg dus !!! Het blijft ook steeds langer licht dus heb jij straks geen dimmer meer nodig :thumbup:

Mutti, Cell… jullie beginnen wel errggggg vroeg met die nesteldrang he… :naughty: Niet doen joh… word toch allemaal weer rommelig… gewoon wachten en die drang onderdrukken tot een maand of 7 en DAN mogen jullie je laten gaan… :silenced:





maarre, jullie zijn welkom bij MIJ thuis hoor… :mrgreen: koffie staat klaar… :wink:

Kunnen jullie niet eens bij mij langskomen en door het huis razen? :mrgreen: :wink:



Nee hoor, doe maar rustig aan, anders moet je het straks bekopen…

Kun je die drang niet in een flesje stoppen en naar mij toe sturen? Ik kan het goed gebruiken!!

O ja Cell, hier is manlief ook drie keer heen en weer gereden naar de stort :stuck_out_tongue:



Roepen jullie maar niet te hard dat je ons wel kunt gebruiken. Voor je het weet zijn jullie prachtige meubeltjes of voorzien van een andere kleur of zijn ze onderweg naar de stort en jullie kunnen echt niets meer terug vinden na mijn “logische” herindeling :mrgreen:



Vanmiddag ben ik best rustig geweest. Ik heb alleen de benedenramen van binnen gelapt en even snel naar de winkel geweest en verder heb ik dik een uur in de speeltuin gespeeld met mijn zoontje. Kon ik mijn energie toch kwijt en meneertje ook helemaal blij.



En nu even een avondmaal in elkaar flansen en vanavond ga ik een avondje bankhangen (proberen dan).

Mutti…kom maar bij mij langs voor een les in effectief bank hangen. :thumbup:



Ik denk dat Si mijn nesteldrang heeft gestolen. Hij loopt hier de hele huiskamer op te ruimen. :shifty: