help!!!!!!!! gosthbuster gevraagd...

oftewel…ons manneke ziet spoken…

wie weet HET antwoord op de vraag hoe we de spoken kunnen verjagen???

helemaal overstuur ging hij net naar bed toe… de zielepiet…

Hier ook weer een mannetje die weer wat ziet

Ik brand dan meestal zuiverende wierook :thumbup:

ik zat ook te denken aan wierook stokjes

spokenspray! :thumbup:

‘ZUIVERE WIEROOK SOORTEN’

Uit INDIA

Zoete middelsterke wieroken:

NAG CHAMPA

RAM

RATHA CHAKRA

Zachte geuren:

MOTHER’S FRAGRANCE

Tempel wierook:

GODDESS OF FORTUNE SHIVRANJANI

Sterk en reinigend:

DASANGAM

DARSHAN FLORA

KRISHNAN LEELA

Uit JAPAN

MORNING STAR is wierook zonder bamboestengel,

zuivere zachte wierook

ff voor je opgezocht :-*

Misschien een heel raar antwoor:

Maar je moet de spoken gewoon vriendelijk vragen weg te gaan en je zoon / dochter met rust te laten.

Wij hebben hier echt last van geestverschijningen en dit heeft bij ons echt geholpen.

Thijs gaat weer met plezier naar bed en zegt opa nu elke dag weltrusten.

maar dat vragen werkt helaas niet altijd

Hier werkt het soms namelijk niet :wink:

@MamavanThijs wrote:

Misschien een heel raar antwoor:

Maar je moet de spoken gewoon vriendelijk vragen weg te gaan en je zoon / dochter met rust te laten.

Wij hebben hier echt last van geestverschijningen en dit heeft bij ons echt geholpen.

Thijs gaat weer met plezier naar bed en zegt opa nu elke dag weltrusten.

hoi hoi

dit klopt je kunt ook tegen je zoontje zeggen dat hij moet denken dat hij een groot wit rondje om zich heen heeft en gewoon zeggen ga weg laat me met rust

groetjes nathalie :wink:

Buiten alle adviezen die je al gehad hebt, misschien overdag meerdere keren zeggen dat spoken niet bestaan. Werkt hier perfect :thumbup:

En mocht hij TV kijken even geen spook verhalen

Buiten alle adviezen die je al gehad hebt, misschien overdag meerdere keren zeggen dat spoken niet bestaan. Werkt hier perfect Duim omhoog

Maar wat als hij idd geesten kan waarnemen?
Hoe komt het dan over als zijn ouders zeggen dat ze niet bestaan :think:

Misschien is het een new age kind,denk dat het branden van nag champra,alles reinigen en hem leren zichzelf te beschermen bijvoorbeeld door het wit om hem heen of een glazen huisje hem beter zouden helpen dan.

Ik wens je heel veel succes,zijn bed verplaatsen wil ook wel eens helpen
succes

ik heb eens gezien bij zo’n opvoedprogramma dat je ook samen de spoken kunt verjagen met bijv. spokenpoeder of spokenspray (verzin iets leuks wat je daarvoor kunt gebruiken) waar spoken niet van houden en dat ze dan echt niet meer op de kamer komen.

Ik zou inderdaad samen met je kind vragen aan diegenen die er zijn of ze weg willen gaan, en proberen aan je kindje uit te leggen dat het niet iets is om bang voor te zijn. Mocht het echt niet lukken zou ik een paranormaal iemand inschakelen voor advies.

Ik hoop dat je wat aan alle adviezen hebt :hug:

hai colle

samira nu 15 had er ook last van heel wat jaren terug toen was 4-5 jaar

ze sliep al een tijdje slecht en dan niet slapen huilen gillen alles ze had inmiddels ook al slaaptabletten gehad van de kinder arts , samira was toen ook een ernstig astma- eczeem patiënt met veel allregies ook

ik weet nog dat ik met de juf van samira toen heb gepraat en die zou met samira ook babbelen m zo kwamen wij er dus achter dat samira geesten zag ze tekende een meneer in een half wit pak zeg maar .

en die kwam vaker haar kamer in en ging dan op de rand van het bed zitten en ook naar latifa te kijken . samira zei dan tegen hem doe maar niet straks word ze wakker en dit gebeurde toen ook een huilende samira en daarna latifa ( in een andere kamer die normaal ook altijd doorliep .

ik heb toen allemaal foto’s van mannen op de salon tafel gelegd zo ook een van mijn eigen vader , die is overleden toen ik 13 was

ze wees hem gelijk aan ik kreeg gelijk kippen vel en moest best huilen ook heb toen mijn ma gebeld en die zij hij is komen kijken naar de kids . niet bang wezen .

ik heb samira gezegt dat ze niet bang hoefde te wezen dat het opa was die naar ons kwam kijken maar z vond het niet leuk en ik zei dan zeg je hem om weg te gaan . ik heb kaarsen gebrand en gezegt dat ik het heel lief en fijn vond dat die kwam kijken maar dat ik het niet meer wilde hebben bij de kinderen omdat ze er bang van werden .

samira heeft hem er na nog geen keer gezien kwam door een raam naar binnen zei ze via ene wolk waar nog meer mensen zaten en ging later weer weg zwaaide ook .

daarna is alles rustiger geworden .

ik weet niet of mijn verhaal je zal helpen .

kus natas

wat een bijzonder verhaal Natas. Fijn ook dat het werkte… toch bizar hoor, vind het altijd dubbel.

Ene kant nuchtere ik kan er niets mee, en geloof het niet. Aan de andere kant nou al zo vaak dingen gehoord en gelezen dat het gewoon niet anders kan dan dat het gebeurd.

Vraag me dan wel eens af of mijn zoon ook wel eens “contact” heeft met een overleden persoon… maar goed kom je ook niet zomaar achter he

bij jou ook al? :shock:

wij hebben er ook twee in huis en ik ben er ook niet van gecharmeerd ook al weet ik precies wie het zijn.(thomas samen met mijn vader)

ik schrik me vaak een ongeluk ,en heb op aanraden een kennis van me gebeld die helemaal in dat wereldje zit…ze heeft me telefonisch veel tips gegeven.als je wil kan ik je haar nmr geven zodat je haar eens kan bellen…ik weet 100% zeker dat ze je met alle plezier wil helpen.

als je haar nmr wilt…pb me dan even.je moet dan wel even mijn naam vernoemen.dan komt alles goed. :wink: :-*

Hoi hoi

Mijn dochter zag vroeger ook spoken, steeds zei ik van emily er zijn geen spoken kijk maar en ga nu maar slapen. Maar het probleem bleef zich voor doen.

Op een avond heb ik alle dueren open gezet ook van de kast en daarna het raam. En Heel hard geroepen willen nu alle spoken heel snel uit emily’s kamer gaan. enm dat een paar keer herhaalt en sinds dien sliep ze heerlijk :lol:

Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen (weet het niet zeker) dat alle kleine kinderen paranormaal begaafd zijn en dat ze last kunnen hebben van mensen die overleden zijn.

Sinds mijn zwangerschap van Thijs weet ik gewoon dat mijn opa om ons heen is en Thijs ook erg beschermd. Ook weet ik dat Thijs last van hem heeft als hij roept dat er spoken op zijn kamer zijn.

Ik vraag dan inderdaad heel aardig of opa even weg wil gaan zodat Thijs rustig kan slapen. We laten Thijs dan weltrusten zeggen en dan hebben we soms maanden geen last van opa.

Sommige kinderen hebben er maar heel kort last van, sommige houden het hun hele leven.

Mijn man bijvoorbeeld is ook paranormaal begaafd, alleen sluit hij zich er voor af, maar als kind zijnde noemde hij dingen op die dan enkele minuten later ook echt gebeurde.

Succes ermee in ieder geval.

heb hier een poos terug ook een topic over geopend. Hiet precies zo.

Hij was doodsbang, wees de spoken aan etc, Zelfs wij jregen de kriebels… :shock:

Hier werkte het door de spoken weg te jagen. Ik "schopte"het spook het raam uit.

Na een paar weken was het ineens helemaal over, heeft nooit meer een spook gezien of het er over gehad.

@MamavanThijs wrote:

Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen (weet het niet zeker) dat alle kleine kinderen paranormaal begaafd zijn en dat ze last kunnen hebben van mensen die overleden zijn.

Wetenschap en paranormaal staan toch juist lijnrecht tegenover elkaar?
Volgens mij kun je iets paranormaals niet wetenschappelijk bewijzen..
Verder geloof ik zelf wel dat kinderen open staan voor dit soort dingen..
Dat ze geesten kunnen zien juist omdat hun geest nog zo puur is..