HELP!!!! goeie bh gezocht grote maten..!!!

ik ben de hele week al bezig met het zoeken naar een goeie bh in mijn maat.



ik kom uit op 105 G/H.



maar ik kan ze nergens vinden. ja met naad en dat is iets waar ik niet tegen kan want dat doet gruwelijk pijn.



ik baal er van en weet niet meer waar ik moet gaan zoeken… voedingsbh is ook niet echt fijn want dat bandje wat aan de zijkant zit doet ook gruwelijk pijn.



heb al bij anita gekeken maar eigenlijk ook niets… de speciale lingerie winkel wil mij ook niet echt helpen en komt ook steeds aan met oma’s bh met naad… (hallo ben 32 en wil me nog wel ff vrouw voelen)



heb nu een cariwell maat xl voedingstop/bh aan maar die is mij net ietsjes te klein (beter iets dan niets nu) maar deze doet mij ook zeer aan de zijkant.



wie o wie kan mij helpen zoeken naar een normale NAADLOOS bh zonder beugel. of een goeie stevige top.

zelfde probleem, zelfde maat… ik heb dus al jaaaaaren 1 en hetzelfde beha merk

Niet de allerduurste (90 euro is niks in deze maat) en ook geen heel goedkoop flutbehaatje…

ze kosten gemiddeld 30 a 50 euro per stuk en gaan lang mee.

Zijn zonder beugel en naad (kan ik beide niet tegen) en ze liften ook nog een beetje.



Voor de luxe en mooi heb ik veelal beha’s van prima donna, die zijn vaak wel met beugel, maar dan met een zgn kunststof flexbeugel, dus geen metaal.

Dat zijn wel kostbare beha’s want de 2 die ik heb waren beide 100 euro.



Maar goed… terug naar het eerste verhaal. Altijd beha’s van Glamorise.

Ik koop ze bij Otto of Wehkamp en ze gaan tot cupmaat G/H



Ze zijn wat mij betreft super, stof is wat stug, maar na 1 keer wassen is dat over en ik wil niet anders meer.

oh en dit soort naden zijn van binnen glad afgewerkt en je ziet ze niet door je kleding, ik ging er even vanuit dat je zo’n modelletje ala oma van 90 bedoelt met een deelnaad overdwars en van je tepel af naar beneden…

Die trek ik dus niet aan he… :shifty:

nee idd die trek ik dus ook niet aan… maar die had ze mij dus ook aan laten passen… heb ze wel laten bestellen en net wel gepast maar nee dank je… dit keer andere mevr die dacht gelukkig wel mee… en die gaat even rustig bekijken voor mij en zal mij dan even bellen…



en ik zal even kijken naar jou tips… tnx

nou ramp ramp ramp…



gewoon nergens een bh te vinden dus…



heb mijn hele bovenlijf op laten meten en we komen uit op 105 i… anita heeft die niet helaas…



voorlopig hou ik wel een corricerende top aan.

Cup G zonder beugel? Ik snapte al nooit waarom die eigenlijk verkocht worden. Ik heb zelf ook G/H, maar een bh zonder beugel? Dat vind ik persoonlijk echt niks, dan kan ik net zo goed geen BH aan doen, want zonder beugel heeft echt geen steun, in ieder geval niet wat ik ooit gepast hebt. Met beugel vind ik ook niet alles hoor, want dat snijdt enzo, maar zit veel mooier en geeft veel steun en heb nu een paar mooie, waarbij de beugel ook bijna nooit meer snijdt of iets.



Ik haal ze trouwens bij de Livera. Die hebben een paar modellen tot H, soms zelfs tot I. Vooral de Livera in Purmerend heeft ze, maar ze kunnen ze ook bestellen of vanuit P’end over laten komen. Bij Livera helpen ze altijd erg goed vind ik. Bij de Hunkemöller vind ik de service echt bar slecht. Laatst zei een van die verkoopsters dan D 100 ook wel zou passen, ik heb G/H90 !! D???

Noekie, knap hoor, van ene G/H naar een D gaan :clap: :mrgreen: :hug: zeker slechte service ja.



Pearlie, ben vandaag nog langs Miss Sylly in Spijkenisse gelopen. Google daar eens op. Ik weet dat ze daar ook echt grote maten verkopen. Misschien je eens vragen of ze daar wel het soort hebben wat je bedoelt? Ik word er iig altijd goed geholpen, ze zijn er echt kundig.

bij ulla een bh besteld… 110 G die zit gegoten maar best wel stug… maar goed hij past… en was maar 30 euro… even uit gewassen dus de stugge nieuwigheid is eraf… via een andere site een soort van sport bh besteld voor grote maten daar wacht ik ook nog op…



maar lastig is het wel hoor… zit er nu ook heel erg over na te denken om toch ergens volgend voor borst verkleining te gaan… we willen wel een tweede maar mijn borsten vormen nu al en voorheen al zon probleem…



last van mijn rug heel erg en nek. en nu doen ze best zeer… en BV geven is ook behoorlijk lastig… alsik in het openbaar wil voeden moet ik altijd iets hebben waar ik bram op neer kan leggen zodat ie kan drinken anders lukt het gewoon niet…



maar ja



alle tips blijven welkom voor grote BH’s niet alleen voor mij maar ook voor andere grote boezems vrouwen :slight_smile:

Noekie, in theorie klopt bijna het wel hoor… Als je 1 maat omhoog gaat in omtrek, kun je 1 cup naar beneden. Dus een D75 is hetzelfde als een E70 en in theorie ook als een C80.



Dus G 90 = F 95 = E 100. Alleen heb je dan heel wat minder steun doordat je omtrek veel groter is, maar de grootte van de cup blijft hetzelfde. Als je 1 maat schommelt, maakt het vaak niet zoveel uit.



En dat hangt natuurlijk ook nog van je borsten af, die van mij hadden nogal last van de zwaartekracht (en dat is bij de meeste vrouwen met grote borsten wel zo) en dat trucje werkte bijna nooit.



Ik kocht bij livera, ook van sapph, daar was ik altijd wel tevreden over. Al bleef het ook daar zoeken naar een model wat gewoon goed zat.



Ondertussen heb ik bijna 2 weken geleden een borstverkleining gehad, dus van dit gezeur ben ik nu hopelijk af :wink: Laatste keer dat ik BH’s ging halen ben ik huilend buiten gekomen :shifty: Maar vorige week heb ik een extra sportbh gekocht en zowel de 80 B als de 75C zaten prima :dance: :inlove:

vicky: fijn dat je zo tevreden betn met je verkleining!!



iemand nog een idee waar je bikinis kan kopen in een grote maat? ik heb laatst een leuke gepast van cup f, maar die was helaas net te klein.

En helaas kan ik alleen maar bikinis vinden die tot maat f gaan, dus dat schiet niet op…

Dat is een lastige ja… Ik kon nog net bij wehkamp terecht, maar gaat daar ook maar tot F zag ik. Denk dat je dan bij een speciaalzaak zal moeten kijken :?

Is iemand van jullie toevallig bekend met Bravissimo?



Ik ben in mijn taille nogal afgevallen (van 95/100 naar 80). Alleen mijn cupmaat is niet mee naar beneden gegaan dus zit nu met G :frowning:



Bij Bravissimo heb ik echt veel mooie bh’s gezien. Ik zit nu te twijfelen of ik wat zal bestellen of dat ik een keer een dagje heen en weer ga vliegen. De prijzen vallen er heel erg mee vind ik.



Zag dit topic en dacht, misschien hebben jullie ervaringen. Weet dat het ws niet in ‘gezocht’ moet staan maar aangezien hier wat merken en winkels werden besproken vond ik het niet nodig om een apart topic te openen.

misschien kunnen we dit verplaatsen naar een beter topic en een algemeen topic van maken.wnat ben dus niet de enige met hetzelfde probleem…