Hallo
Wij hebben een dochtertje van 3,5 maand
En die eet eigenlijk al een 3 week maar 4 flessen van 200cc.
Hier even haar schema:
09:30 fles 200cc
10:15 fruithapje
14:00 fles 200 cc
18:00 fles 200cc
22:00 fles 200 cc
Maar nu eet ze al 3 dagen haar flessen niet op ze laat elke keer 80 staan
Nu maak ik me waarschijnlijk veel te druk als jonge moeder maar heeft iemand anders dit ook meegemaakt.
Slaap ze van 10 tot half 10 (wat heerlijk… ging die van mij dat maares doen…)?
Misschien het fruit weglaten? Kijken of ze dan meer trek krijgt?
ze is 3,5 maand, zou inderdaad als dat effect heeft op d’r hoeveelheid melk drinken het fruithapje eruit halen… misschien weer naar 5x een fles gaan?
hallo ze krijgt al 3 week een fruithapje omdat ze dus nog ma 4 flessen krijgt.
Maar 5 flessen krijg ik er echt niet meer in heb het heel lang geprobeerd maar als ik haar wakker ga maken dan slaapt ze gewoon door
maar omdat ze al zolang fruit krijgt lijkt het me sterk dat het daar aan ligt toch?
5 flessen van 150+5 misschien?
Sochtend eeder wakker maken? Uurtje of 8?
Wat weegt ze?
gewicht heeft ook wel iets ermee te maken idd en vind 5x150 wel een goede aanrader als dat ook kan met d’r gewicht.
Kan ook gewoon een tijdelijk sprongetje zijn, maar ze heeft natuurlijk wel haar voeding nodig, dus mag niet te lang duren dat ze weinig binnen krijgt…
Iets eerder wakker maken is ook een tip idd, dan moet ze langer ermee doen met de voeding, dus misschien eerder honger? Of na het fruithapje misschien nog een klein flesje van 60 cc tijdelijk?
Zie dat hier ook een Topic is geopend, dan plant ik mijn reactie hier ook nog eens neer
Ik zou me zelf niet zo druk maken hoor als ze eens wat minder drinken. Soms zit er hier ook een week of een paar dagen tussen dat ze gewoon elke x 40 laat bij elke fles.
Ze drinkt 5 x 165cc.
Mag ik vragen waarom ze al bijvoeding krijgt ?
Sorry ik doe deze dicht, het is niet toegestaan om op verschillende plekken precies hetzelfde topic te openen (crossposten)
Klikkerdeklik