Ik heb net een test gedaan en nu zie ik bij het venster wat zegt of je zwanger bent of niet een wit streepje terwijl de achtergrond wat heel lichtroze is.
Alleen nu staat er in de test dat het een roze/lichtroze streepje moet zijn om zwanger te zijn
Wat moet ik hier nu mee?
ik zou een andere test ophalen!
Van kruidvat zijn prima!
CB digi is altijd duidelijk! Van de DA testen kan ik niks zeggen, heb die nog nooit gebruikt…
Nu staat er een heeeeel licht roze streepje ik weet dat je dat niet meer mag aflezen maar hier word ik zo onzeker van
Terwijl ik de prikpil heb :?
Tja, ik weet niet of je dat inderdaad nog af mag lezen. Zou morgen of zo een CB digi doen, dan weet je het zeker. Succes!
Denk dat ik dat maar even ga doen ja
Spannend Mariska,
zou nummer 5 onderweg zijn?!!!
is eigenlijk nu niet de bedoeling als ik heel hard mag zijn
Ik ben nog steeds herstellende van de zware zwangerschap van de kleinste en ik moet er eigenlijk niet aan denken
Nou ja ik hoop maar dat de prikpil veilig genoeg is/was
Mariska,
Lijkt mij ook heel erg moeilijk vooral als je een zware bevalling heb gehad en je het ook nog erg druk heb.
Ik hoop dan ook voor je dat het NU niet zo is voor je maar ik denk dat jij er wel stiekem een beetje blij mee zou zijn als het zo mag zijn toch?
:-*
@sedjamno wrote:
Mariska,
Lijkt mij ook heel erg moeilijk vooral als je een zware bevalling heb gehad en je het ook nog erg druk heb.
Ik hoop dan ook voor je dat het NU niet zo is voor je maar ik denk dat jij er wel stiekem een beetje blij mee zou zijn als het zo mag zijn toch?
Moet ik eerlijk zijn? Nee eigenlijk niet. Ik heb 3 mnd niets mogen doen bij de zwangerschap van de kleine. Ik loop savonds nu al bekaf mijn bed in. Ik trek dat echt niet en dan de geestelijke kan van misschien weer of niet een vroeggeboorte
Ik heb ook net wat leuke dingen in de planning staan.Daarom had ik ook de prikpil heel veilig…dacht ik tot vandaag :?
wanneer ga je weer testen dan??
Nou ja het komt wel goed wat ik ook besluit en wat de uitslag ook is.
Een deze dagen nog maar even een test doen, ik denk donderdag of vrijdag.
Oh ik dacht dat je er wel blij mee zou zijn omdat ik bij een kopje contact mama van 3 of meer las dat je een 5de misschien wel zou willen hebben!Dus ik ging er vanuit dat je het misschien stiekem wel een beetje leuk zou vinden vandaar!
Maar kan me goed voorstellen dat je er NU helemaal niet op zit te wachten…
Ik dacht zelf als Thomas 2-3 jaar is ofzo
Ik heb het eigenlijjk even gehad met zwanger zijn maar net wat ik zeg alles komt wel goed wat ik het ook mag zijn
Mariska,
Is wel heeeeeelll lang geleden dat ik een mailtje van je heb gehad!!! :lol:
@sedjamno wrote:
Mariska,
Is wel heeeeeelll lang geleden dat ik een mailtje van je heb gehad!!! :lol:
Ja het ging hier totaal niet heel lang verhaal maar had ook met Thomas te maken
Ik hoop dat alles nu weer goed gaat bij jou thuis met je mannen en je meisje.
Hier gaat de oudste na de zomervakantie naar school en de andere meiden gaan ook goed…
Maar ik zal blijven lezen om te kijken wat de uitslag is van je zwangerschapstest.
@sedjamno wrote:
Ik hoop dat alles nu weer goed gaat bij jou thuis met je mannen en je meisje.
Hier gaat de oudste na de zomervakantie naar school en de andere meiden gaan ook goed…
Maar ik zal blijven lezen om te kijken wat de uitslag is van je zwangerschapstest.
Ik mail je het wel even met een verhaaltje deze week oke? Neem er gewoon even de tijd voor er is zoveel gebeurd