help - creatieve ketting ideeën gevraagd, vr bruiloft

Hoi hoi

ik heb volgende week zaterdag een bruiloft… zij maakt zelf sieraden. Ceremoniemeesters hebben gevraagd aan iedereen om een creatieve uitspatting en een eigen ketting te maken, foto’s eten, what ever…



ik weet het ff niet wat ik nu moet



ik heb maar 3 fotootjes van haar van vroeger, en misschien 1 van nu van hem en haar (via hyves).

Ten huwelijk gevraagd op vlieland, heel romantisch, geen kindertjes (nog)



mijn zusje maakt bijv. een ketting van ‘muizehappen’ omdat ze vroeger onze kast leeg zat te eten (bruine boterhammen met kaas, haha)…




Ik heb verder ook niet zo heel veel tijd. Zit dit weekend met een eigen verjaardag, woe naar de film, vrijdag visite…



Hebben jullie nog creatieve simpele uitvoerbare en goedkope ideetjes?



Ik zat evt. te denken om bijv. kraanvogeltjes te vouwen voor geluk maar eh, dat vouwen is verdomd niet makkelijk


  • edit net aantal you tube filmpjes zitte kijken… maar laat dat idee maar varen *

Een simpele ketting maken met van die lettersteentjes erin?



En dan een gekke boodschap die bij jullie past…

een ketting met schelpjes. of iets dat op vlieland slaat.



ketting met zakje zand.

oh, die lettersteentjes brengen me idd op een idee… ik heb nog sos letterkraaltjes die ik niet gebruik (om dus ook namen te schrijven)…



Dan moet ik nog even een zinnetje verzinnen. Mijn zusje doet uiteindelijk toch iets met leesbrilletjes aan een ketting, dus ik denk dat ik gewoon die ketting met muizehappen doe… en dan idd die lettertjes er tussen in…



senks!!