help...computervraagje

ik vraag het maar even hier anders ben ik nag dat het vandaag niet meer gaat lukken…



ik heb van 1 van onze forumleden een bestandje gekregen, maar ik kan hem niet openen in exel…

het gaat om een lijstje voorbij de 9 maanden mama’s…



wie kan mij helpen zodat ik het bestand kan bewerken in exel…



groetjes kim

Is het wel een Excel bestand?

nee het isd een xlsx bestand



maar zij bewerkt em altijd in exel, dus eigenlijk zou datniet uit moeten maken toch???

XLS, XLSX en XLSM openen
Openen van XLS bestanden

.xls bestanden zijn spreadsheets (rekenbladen), die gemaakt zijn met Microsoft Excel. Als Excel op de computer aanwezig is zullen ze hierin geopend worden. De bestanden zijn ook te openen met Microsoft's Excel Viewer. Dit programma is gratis.
Let op: de gratis viewer kan Excel bestanden openen en printen, maar niet bewerken.


XLSX en XLSM openen met Excel

.xlsx .xlsm .xlsb .xltx .xltm en .xlam zijn Excel-bestanden die gemaakt zijn met Microsoft Office Excel 2007. Ze zijn te openen in Excel 2003 en Excel 2002 door een update te installeren:

Compatibiliteitspakket voor Microsoft Office Word, Excel en PowerPoint 2007-bestandsindelingen

Na het installeren van deze update kunnen de bestanden geopend en bewerkt worden, en opgeslagen in hetzelfde formaat.


XLSX en XLSM openen met de Excel Viewer

.xlsx .xlsm bestanden zijn ook te openen met de gratis Microsoft's Excel Viewer. Ook dan moet een update worden geinstalleerd:

Compatibiliteitspakket voor Microsoft Office Word, Excel en PowerPoint 2007-bestandsindelingen

Let op: de gratis viewer kan de bestanden wel openen en printen, maar niet bewerken.


8)

Even snel gegoogled, Excel 2007 zou dat iig aan moeten kunnen, maar over eerdere versies vind ik zo snel niets. Misschien anders even iemand zoeken met Excel 2007 die het voor je kan converteren naar een ‘gewoon’ Excel bestand?

oohhgg krijg het niet voor elkaar!!!

ik zie wel dat ik zelf exel 2000 heb…ds kan ik hem zowiezo niet openen!!!

Hoi Kim,



Hier de man van cheyenne. Ik heb je een pb gestuurd.