HELP!!!!!! Computer/WORD experts!!!!!!

Ik zie die rare tekens ook…

De comp zou deze wel kunnen vertalen,maar dan heb ik een functie nodig die ik nog niet geinstalleerd heb vanuit de CD-rom…

Dus kom ook op diezelfde abracadabra uit…en idd mn achternaam…

Die slaat niet op de inhoud,want daar komt hij niet in voor.

Het zal wel een verwijzing naar de user zijn…

In ieder geval onwijs bedankt voor de poging…jammer!

Nog iemand een idee?

@Nicje wrote:

Ik kan m openen, maar hij geeft een melding:

Bestandsconversie Japans… :think:

En daarna blokjes, stipjes en andere gekke tekentjes (mijn laptop kan duidelijk niks met Japanse teksten en tekens :mrgreen: )

Ik zie ook 2 keer jouw achternaam staan :eh:

Dat heb ik van de week ook bij een document van mijn werk gehad. Bij micrososft kan je een wordviewer downloaden daar deed hij het wel mee :think:

Wij hebben op het werk trouwens word xp en het bestand wat ik opende was gemaakt met word 2003 of 2007 vandaar de melding.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=95e24c87-8732-48d5-8689-ab826e7b8fdf&DisplayLang=nl

Deze was het volgens mij en hoewel er wel Word op de PC stond kon ik deze ernaast installeren en deed hij het wel. Hoop dat het voor jou ook werkt :pray:

Bij mij geeft het geen verschil helaas :?

Jammer :?

Mandy,

Kun je hetvolgende eens proberen met een kopie van het originele bestand (voor het geval het niet goed gaat, eerst een kopie maken :wink: )

Word openen, ‘openen’, zoek het bestand op, en zet het ‘bestandstype’ op ‘tekst uit een willekeurig bestand herstellen’ (.)

Ik krijg al iets meer te zien, maar nog niet jouw tekst, misschien jij wel??

Ben aan het downloaden…thanks voor de link

Mandy, als het goed is kun je in je outlook ook ergens (bij tools volgens mij uit mijn hoofd) kiezen voor restall deleted items. Daar zou ie dan echt in moeten staan. Pas als-ie daar ook niet meer staat, is ie echt van je pc af.

Kan effe niet voor je nakijken hoe het precies heet, kan maandag wel op mn werk voor je kijken, maar ik denk dat je 't dit weekend nodig hebt?

@Nicje wrote:

Mandy,

Kun je hetvolgende eens proberen met een kopie van het originele bestand (voor het geval het niet goed gaat, eerst een kopie maken :wink: )

Word openen, ‘openen’, zoek het bestand op, en zet het ‘bestandstype’ op ‘tekst uit een willekeurig bestand herstellen’ (.)

Ik krijg al iets meer te zien, maar nog niet jouw tekst, misschien jij wel??

hahaha…gedaan…zie nu 3 keer mijn achternaam staan…that’s it…

Met viewer lukt het ook niet. Hij blijft om de CD-rom vragen waar we WORD vanaf hebben geinstalleerd…mss moet ik dat maar eens proberen vd week…eerst de CD-rom eens gaan zoeken…

Ik stop er zo mee…hoe dan ook. NOGMAALS DANK voor het meedenken. Jullie zijn super allemaal!

Ideeen mogen blijven komen,maar moet nu echt stoppen…

Trusten en succes

Wij proberen ook nog verder te denken!!!

Oh vast ook al gedaan, maar is er geen concept mail aangemaakt toen je bezig was?

@111 wrote:

Mandy, als het goed is kun je in je outlook ook ergens (bij tools volgens mij uit mijn hoofd) kiezen voor restall deleted items. Daar zou ie dan echt in moeten staan. Pas als-ie daar ook niet meer staat, is ie echt van je pc af.

Kan effe niet voor je nakijken hoe het precies heet, kan maandag wel op mn werk voor je kijken, maar ik denk dat je 't dit weekend nodig hebt?

Nee, ik heb hem niet NU nodig,maar baal gewoon stevig dat als het over moet, het niet meer dezelfde is…

Gevoel wat bij je opkomt als je iets schrijft kan je een 2e keer niet meer overdoen…anderen zullen het niet merken,maar voor mij is het alsof mn gedachten kwijt zijn…dus dat ik weet dat de eerste versie leuker,echter was…

Maar goed…ik sluit af…

Oh…ik weet wat je bedoelt 111…maar het bestand is in word beschadigd…en de mail heb ik al afgesloten…dus daar kan ik niets meer mee…moest het mailtje versturen dat het document vertraagd is…

@Nicje wrote:

Trusten en succes

Wij proberen ook nog verder te denken!!!

Oh vast ook al gedaan, maar is er geen concept mail aangemaakt toen je bezig was?

Nope…het concept bestaat bij mij alleen als ik de mail nog niet verstuurd heb…dus het concept is hetzelfde als wat ik open had staan (had de mail nog niet verzonden toen ik zag dat het bestand verdwenen was).

Ook het concept heeft het bestand dan ook niet.

Hoe dan ook…alle tips blijven welkom,maar ga ook de CD rom eens opzoeken…

Lach me rot als ik morgen de comp aanzet en WORD gaat de bestanden vanzelf herstellen…hahaha…

Niet leuk dus…

Trusten!

Oh jawel hoor, wel leuk, hoop het zelfs voor je :wink:

Hoef je het nl niet weer opnieuw te maken :stuck_out_tongue:

@Nicje wrote:

Oh jawel hoor, wel leuk, hoop het zelfs voor je :wink:

Hoef je het nl niet weer opnieuw te maken :stuck_out_tongue:

Jammer…vandaag niets nieuws…

Om m’n nieuwsgierigheid te bevredigen ga ik later wel nog proberen te kijken of ik iets met de office pakket kan…maar voor nu begin ik gewoon weer van voor af aan…

In grote lijnen zit het nog wel in m’n hoofd (en daarna 5 kopieen maken…hihi).

Nogmaals enorm veel dank meiden!

:-* :-* :-* :-*

Kun je proberen het nogmaals op te slaan onder een andere extensie?

.docx (kan misschien wel zijn dat het daar verkeerd gegaan is nl)

Edit: bij mij maakt het geen verschil :?

@Nicje wrote:

Kun je proberen het nogmaals op te slaan onder een andere extensie?

.docx (kan misschien wel zijn dat het daar verkeerd gegaan is nl)

Edit: bij mij maakt het geen verschil :?

Nicje…m’n laatste poging was dat kreng naar m’n werk te sturen waar ik dus wel een convensie kon doen (of zoiets) Kreeg het idee omdat een kokker Dannysan (ook veel dank voro het aanbod) me een PB stuurde om het te willen proberen…dacht ineens dat ik het uiteraard óok op m’n werk kon proberen…

Maar helaas…hij begon bij het openen vanzelf meteen aan de “reparatie”,maar het mocht niet baten…dezelfde rare tekens…

Dus…heb vanavond een nieuwe gemaakt en eerlijk gezegd vind ik hem zelfs beter…(heb er tenslotte nog even wat langer over na kunnen denken nu…hahaha).

Vanavond bij het tussentijds opslaan van wijzigingen kreeg ik wederom dezelfde foutmelding…er gaat dus iets niet goed,maar herken hem nu…kon de naam nog aanpassen en het bleef heel! (had al 2 keer een back-up gemaakt). Wat het is weet ik nog niet…

Opslaan van een nieuw document gaat wel,maar tussentijds opslaan gaat het bij mis…weet nu dat ik bij die melding het opslaan moet annuleren en er volgt vanzelf een dialoogvenster waar ik het bestand wel mee op kan slaan.

Komt goed dus.

Thanks allen!

Nicje,Omdat je toch op je vrije zaterdagavond moeite hebt willen doen (en meeleef), vind ik eigenlijk dat je ook mag weten wat er in stond…dus als je nieuwsgierig ben…pb me maar…dan stuur ik het je op…