help cetrotide en bijwerkingen

Ik heb dus vanavond de cetrotide er bij moeten spuiten om mijn ei te om zeilen zeg maar en die moest in mijn boven been en nu werd deze gelijk rood met het spuiten al en het was een rode plakaat en nu nog steeds en deze doet zeer heb al met koud was handje bezig geweest maar nu weet ik het verders niet zal ik morgen het ziekenhuis bellen of nog een keer proberen morgenavond moet vrijdag toch naar het ziekenhuis voor een echo wat zouden jullie doen?

Hoi Kletsmiep,



Ik denk dat je misschien een reactie hebt op de spuit, wat je huid betreft. Op zich kan dit helemaal geen kwaad. Staat er niks in de bijsluiter hierover? Dit kun je namelijk bij alle injecties wel krijgen. Misschien heb je de injectie ook wat minder diep gezet, kan dat? Ik heb het zelf ook wel eens gehad, na een dagje is het wel weer over.



Groetjes,

Jippie

Ja in de bij sluiter staat dat je dan een arts moet raad plegen.



Kan misschien wel zijn hoor dat hij niet diep genoeg heeft gezeten.



Het ziet nu nog erg rood de bult die er op kwam is weg maar dat rode is er nog en het gloeit ook heel erg

Is vast niet erg, hoor!

Het is nu weg getrokken inderdaad maar ik bel morgen toch even voor het zekere moet vrijdag toch voor een echo