Ik heb vandaag alle papieren ingevuld van de buitenschoolseopvang en opgeteld wat het kost (334,33 per maand).
Maar voor de kinderopvang krijgen we geld terug van de belasting. Geldt dit nou ook voor de voor en naschoolse opvang en vakantieopvang??
Volgens mij wel hoor. Maarre…waarom vul je dat nu al in als ik vragen mag?
Ik kreeg alle papier al opgestuur via het KDV. Als je hier niet met 2,5 jaar inschrijft heb je geen plek als je kind 4 is.
Ongeacht dat er nu de regel komt dat scholen ook opvang moeten bieden. De school besteed die nl. uit aan hetzelfde bedrijf als waar ik nu inschrijf. En vol is vol…
Lucas is ook al voor school ingeschreven. Hier is 2,5 normaal maar er zijn plaatsen waar je, je kind met 6 weken al op school moet inschrijven… ja echt waar.
hhmm :think: dan ga ik ook maar eens informeren want ik heb zo’n vermoeden dat wij bij dezelfde organisatie zitten . Of zou dat per wijk verschillen?
Ja, je krijgt toeslag van de belasting.
@Danielle77 wrote:
hhmm :think: dan ga ik ook maar eens informeren want ik heb zo’n vermoeden dat wij bij dezelfde organisatie zitten . Of zou dat per wijk verschillen?
het kan zelfs per school verschillen
scholen mogen zelf kiezen of ze opvang op school of op een andere lokatie regelen
ze mogen het zelf regelen, maar het ook laten doen door een organisatie.
organisaties kunnen zich aanbieden en dan is het maar net, voor welke organisatie kiezen zij
Ja, je krijgt alles terug van de belasting. Alleen eventuele tussenschoolse opvang (overblijven) niet. Maar de rest wel.