Help browser crashed continu!

Geen idee of ik het op de goede plek zet maar anders alvast mijn excuses…



Op dit moment ben ik zo gefrustreerd.



Op de één of andere manier crashen mijn Firefox en Internet Explorer kort nadat ik ze opstart. Geen idee hoe het komt. Vandaag is het echt te erg gewoon. Ik kan niet eens fatsoenlijk bankzaken doen!



Iemand enig idee hoe ik er achter kan komen wat de crash veroorzaakt? Of wat ik er aan kan doen?



:evil:

Echt ik vreet m’n schoen gewoon zowat op :wall:



Ik probeer op de site van Fortis dus bankzaken te doen maar hij stopt en geeft aan dat IE niet meer werkt.

Heb je al geprobeerd om beide browsers opnieuw te installeren?



Virusscanner? Firewall?

Firefox heb ik opnieuw geinstalleerd en het ging even goed (heb de bankzaken kunnen doen gelukkig) maar net ging het alweer verkeerd.



IE kun je niet deinstalleren volgens mij. Ik kan het tenminste niet vinden.



Morgen er nog maar eens goed naar kijken. Hopelijk vind ik hier dan wat tips en anders hoop ik op google wat te vinden maar dat vind ik best wel lastig.



Overigens is mijn probleemoplossing in Vista sinds een paar dagen ook niet meer werkzaam en alleen in het Engels via de website te benaderen.



Virusscan van gisteren gaf geen problemen aan.



Firewall is gewoon die van Windows.



Heb er gewoon om zitten huilen, erg hè…

:hug: Ik hoop dat iemand anders een idee heeft.

Google chrome proberen?

Madre die heb ik geinstalleerd maar die doet nog even niks. Dit zal wel een firewall probleem zijn vermoed ik.



Bedacht me dat ik de laatste paar dagen ook weleens een melding krijg dat een “host” service van Windows het niet doet als ik de pc op start.



Het liefst zou ik format C doen maar goed ik heb geen installatie cd bij deze laptop gekregen dus dan heb ik niks meer.



Maar ga zo eens kijken of ik Chrome werkend krijg.

Hoop dat je chrome wel werkend hebt gekregen.



Maar die melding van windows en het crashen van firefox en IE is natuurlijk niet goed.



Kun je de helpdesk niet bellen en vragen of ze je alsnog een cd kunnen sturen.



Ik heb trouwens bij mijn laptop ook geen recoverycd gekregen maar er zit een programma op mijn laptop waarmee je windows opnieuw kan installeren. Misschien heb jij dat ook en is dat een optie? wat voor computer heb je?

@ Kimmygirl: ik heb wel een recovery partitie op de laptop.

Ik heb een HP Paillion sv6000



Ik snap gewoon niet hoe het komt… chrome doet niks. Ik kan hem opstarten maar hij laadt geen enkele pagina. En ik heb gewoon de windows firewall dus dat zou toch geen probleem moeten zijn.



Dat van die host service die niet opgestart wordt snap ik ook niet. Ik heb echt niks raars gedaan.

Ik heb het idee dat het is gekomen sinds ik de updates van Windows heb geinstalleerd.

Ik weet niet precies wat het is geweest maar alles lijkt het weer goed te doen.



Ik heb mijn pc laten scannen door een bepaald programma (unhackme) die gaf een bepaalde file aan in de temp map dus heb die laten verwijderen

Verder heb ik Microsoft Security Essentials geinstalleerd. En vandaag weer een aantal updates binnen gehaald. En sindsdien doet het allemaal weer goed.

Ook de probleemrapporten kan ik weer gewoon in het Nederlands lezen. :thumbup: