Help! Beenweeen of beenkrampen?

Ik ben sinds vannacht 3.00u opgestaan wegens hevige krampen in mijn benen (vooral achterzijde bovenbenen), pijn in mijn bekken en een drukgevoel bij mijn vagina waarbij ik een constante aandrang voel om te plassen. Ik moet ook wel vaker plassen (komt dus niks), het is alleen niet pijnlijk. Ben al in bad geweest voor die krampen, benen hoog, niks helpt. Zit nu dus maar hier en ben kei kapot. Zouden dit nu ‘beenkrampen’ zijn? :shock: Ook vraag ik me af of ik een blaasontsteking heb? Maar ik vraag me vooral af hoe ik het onderscheid moet maken met beenweeen?? :think: Ik heb ook wel af en toe harde buiken, maar die voelen niet pijnlijk. Gaan die beenweeen ook met tussenposen, zoals ‘echte’ weeen??

dankjewel voor jullie advies. Ben toch wel ongerust… :frowning:

Als je ongerust bent: bel toch even je vk voor de zekerheid.



Hopelijk voel je je snel beter!

Zoals mijn voorganger zei even met je vk bellen. Ze hebben mij aangegeven dat als het echte weeen zijn je dt echt wel zal merken en dat ze niet langer duren dan 1 minuut en vervolgens terugkomen. Als het langer achter elkaar aanhoud dan zijn het meestal geen echte weeen. Heb hier ook vaak kramp en soort doortrekkende menstruatiepijnen vanuit mijn onderrug. Heel irritant.



Heel veel sterkte ermee Maria.



Gr. Llaan

Hoe is het Maria? Heb je nog last?

Beenweeën komen idd ook met tussenposen maar volgens mij voel je beenweeën niet aan de achterkant van je benen maar echt aan de voorkant van je bovenbenen (bij mij teminste).



Heb je ondertussen de vk gebeld??

Nadat ik van 3 uur tot 8 uur beneden rondgewandeld heb :shock: (de hond lag gewoon door te slapen en keek me aan of ik gek was), waren de krampen wat gezakt. Ben nog even urine gaan laten nakijken bij de huisarts dus die uitslag volgt nog. Ondertussen heb ik weer een aantal uren kunnen slapen en ik moet zeggen dat de kramp bijna weg is…pff. Ik denk dat het dus toch krampen zijn geweest, maar wat kun je daar enorm pijn van krijgen zeg :shock: Heeft iemand een idee wat helpt om weer een volgende nacht in te gaan. Ik ben er gewoon bang voor…

Dankjulliewel trouwens voor de reacties! Ik was vannacht zo bang dat ik voortijdig zou gaan bevallen…

Lig je veel op je rug??? Misschien zitten er daarom wat zenuwen bekneld. Wellicht dat het helpt om wat meer op je zij te liggen vooral je rechterzij zorgt voor de beste doorbloeding en een kussen tussen je benen ( heb ik trouwens van horen zeggen :wink: ).



Ik had/heb toevallig ook meer pijn aan de voorkant van mijn benen bovenin vanuit mijn liezen ben ook een beetje huiverig beenweeen te krijgen straks.



Hier rommelt het vandaag aardig ben benieuwd wat de dag gaat brengen. Ik ga het maar rustig aan doen.