Help: baby zweet veel!!!

Het is ons opgevallen dat ons zoontje de laatste dagen veel zweet, vooral aan zijn hoofdje. Ik moest hem de laatste nachten zelfs uitkleden, daar ik dacht dat hij het te warm had terwijl wij het koud hadden. Zijn lichaam voelt wel normaal aan maar hij zweet veel!

Als we hem optillen zien we telkens een ronde plek(nat van het zweten) waar zijn hoofdje lag. Ook bij het drinken zweet hij, maar dat deed hij eerder ook al. Ik heb zijn temperatuur vanochtend genomen en die was 37.3.

Herken iem. dit? Moet ik anders de HA bellen? :think: :?

wij hebben ook een zweetkindje. Niet altijd, maar vaak op dagen dat hij druk gespeelt heeft of gewoon erg moe is. als babyzijnde had hij af en toe zo n zweethoofd, en nu soms perioden dat hij het ook heeft. Hij is nu een kleuter inmiddels en als hij nu een zweethoofd heeft, leg ik op zijn hoofdkussen wel eens een handdoek, (in de babytijd deed ik dit natuurlijk niet en had hij ook trouwens natuurlijk nog geen hoofdkussen) na een poosje haal ik de handdoek dan weg, want anders is zijn kussen ook vochtig. hij zweet dus niet uren achtereen ofzo. Ik heb er eigenlijk nooit iets achter gezocht. :think: ik denk dat t bij ons manneke hoort. maar goed, bij alles blijft, als jij denkt dat iets ongewoon is bij je kind of je maakt je zorgen, kan je altijd even iemand raadplegen.

Geen idee, het is vast niets, maar ik zou voor de zekerheid even bellen met de HA of het CB. Gewoon voor je eigen geruststelling.