HELP baby van bijna 1 jaar klimt uit box!

HELP!!!



Hij trekt zich gewoon op aan zijn armen en kukelt dus bijna over de rand heen. Hij komt zo’n 20 tot 30cm van de grond af en de box staat al in zijn laagste stand.



Het is echt geen optie om de box de deur uit te doen want het woordje nee begrijpt hij HELEMAAL nog niet :lol:



Maar even serieus, nog eventjes en hij kukelt er echt uit. En ik kan oh zo niet zonder box!

staat ie wel helemaal naar beneden, want ik zie vaak dat sommige boxen 3 standen hebben.

Uhmm… hij staat zo’n 5 cm van de grond :mrgreen: Lager dan dit kan hij niet, tenzij ik het blad eruit haal, maar dan kan hij met box en al door de huiskamer lopen :lol:

Dit is dus de box. Hier staat hij op zijn 1 na laagste stand. Nu ligt de bloxplaat op het onderste randje. Dus helemaal tot op de bodem net boven de wieltjes.

mijn zoon deed dat vroeger ook…ik heb er niks op gevonden …behalve hem niet meer in de box laten als ik niet in de woonkamer was,

dat wordt nog wat met t ledikantje straks!

Ow oke, nouw ik dacht vraag het even voor de zekerheid.



Maar zou het ook wel een beetje eng vinden hoor, stel dat hij eruit valt.



Maar tsja enigste wat je kunt hem alleen in de box zetten als je erbij bent, en als hij aan de rand gaat hangen nee zeggen en op zijn kont zetten of gewoon normaal laten staan.

Of een extra stuk op de box maken, maar dat is ook zo vreemd :think:

en heeft ie nog wat besteld uit de Otto :angel: :lol:

Zijn ledikant staat ook al 2 maanden helemaal laag, en idd daar hangt hij ook al aan. Gelukkig aan de kant waar ons bed tegen aanstaat. Dus mocht hij dan vallen, dan valt hij op ons bed. Maar ja, dan nog ons bed af :roll:



Heb nu maar bedacht om hem in de kinderstoel met tuigje aan te zetten als ik echt even de huiskamer uit moet zonder hem :shifty:



Tuigje heeft hij ook al ruim een maand voor zowel zijn kinderstoel als voor zijn loopstoel, daar klom hij namelijk ook al uit :wall:



@Judith

Of hij heeft niets besteld of hij heeft zijn eigen creditcard gebruikt, maar ik heb niets van mijn rekening af zien schrijven voor de Otto :lol:

hihihi :slight_smile:







een tip van mijn man





http://www.abc-van-duiken.nl/duik-uitrusting/lood-loodgordels.asp

Kan je misschien een tuigje in de box gebruiken?

@HeidY wrote:

hihihi :slight_smile:







een tip van mijn man





http://www.abc-van-duiken.nl/duik-uitrusting/lood-loodgordels.asp




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Tuigje in de box gebruiken, heb ik ook over nagedacht. Maar als ik dan een tuigje met een riempje er aan moet gebruiken, dan heeft hij de kans zich daarzelf aan op te hangen. Wat dát betreft is hij niet zo slim :mrgreen:

:lol: de box op zijn kop ztten met levy er dan onderin :lol:





soory geen serieus idee… heb hier de box al weg, maar das bij jou geen optie

ikzou toch stug volhouden met het woordje nee en die box de deur uit doen of alleen onder toezicht in de box laten.je kleintje wil heel duidelijk op onderzoek uit en dat is niet zo vreemd op deze leeftijd. die van mij was ook al niet meer te houden met 9 maand in de box…meneer moest de boel onderzoeken…

Ik heb destijds inderdaad de box veel eerder weg moeten doen, dan ik zelf had gewild, omdat mijn dochter er ook uit klom!



Sterkte! :lol: :wink:

Als ik zo naar je box kijk en naar mijn ervaringen met mijn jongste zoon (klom ook voor zijn 1e jaar uit box en ledikant)

je zou kunnen proberen of de wielen eronderuit kunnen en plank eruit laten.

Misschien is het daardoor net weer hoog genoeg en kan je weer even vooruit.

Wellicht een optie om je box voor stevigheid ergens aan vast te maken zodat hij niet om kan vallen als je zoontje aan rand leunt.



Wat eventueel nog een optie is, weet niet waar maar kan je vast googlen, zijn van die losse traphekjes geval waardoor je een stuk kan afzetten van je woonkamer.

Zo heeft hij meer ruimte om te spelen maar toch veilig en jij kan toch je eigen gang gaan.



Baal nu even dat ik niet op de goede naam kom voor je… Ik ga ff googlen :slight_smile:

Dit bedoelde ik dus… zie plaatje: