help autostoel probleem

hallo

ik denk dat ik dit hier wel kan vragen

onze jongste zoon van 9 maanden zit sinds kort in een gewone autostoel met twee standen ligend en helemaal zitten maar als we hem nu in de auto zetten huilen geblazen de heleweg lang en ook spuggen als we wat verder weg gaan. in de maxcicosi is er niets aan de hand zijn er mensen die het zelfde hebben of gehad hebben wie heeft er tips

hoi,

ligt/zit de stoel wel lekker?

komt er iets tegen z’n rugje aan ofzo?

kan het niet gewoon aanstellerij zijn? daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen, gebeurd hier nooit hoor :liar:

wel raar, maar kijk het stoeltje nog eens goed na…

liefs van rose :-*

Zit hij nu andersom?? met de rijrichting mee???

Ik weet niet of het zo is…maar als ik achterin zit… met de rijrichting mee, en het verplaatsen van mijn hoofd van boven naar beneden, kan maken dat ik duizelig en misselijk wordt…

Als het goed is, zat hij in de MC. tegen de rijrichting in… (dat geeft minder problemen… (ik kijk zelf als ik beroerd wordt ook door het achterraam…)…

Ik weet niet of het dit is…maar je weet nooit.

succes.

henriette wij denken ook dat het dat is maar ik kan de auto stoel niet anderzom in de auto zetten en hij wordt nu echt te klein voor de mc

vandaag gaat hij er nog 1 keer in omdat we een verjaardag hebben en dat is een half uur rijden

rose

met de stoel is niets mis daar heeft onze oudstezoon bij opa en oma eerst ingezeten