help... Au...

hier hoopte ik nooit een topic over te openen.

Morgen kan ik bij de apotheek een zalfje halen voor aambeien :? Maar daar heb ik nú niks aan… Wat helpt tijdelijk echt even goed?

maak van een badhanddoek een rol en leg hem in een kring

ga er dan bovenop zitten … helpt wat verzachten bij het zitten

is er niet ergens koopzondag want je kan als het goed is het eea bij de drogist halen

voor de rest heb ik geen tips eerlijk gezegt

owww oei zo lastig ,

ik heb ze ook wel es gehad, dan niet in combi met zwangerschap, maar idd AUW :?

:hug: voor jou, wat de pijn ietsie wil verlichten is uierzalf, goed vet er op smeren…

de zalf die door een arts gegeven word, helpt wel snel en verlicht de pijn ook effectief,

sterkte en beterschap.

Hoe gaat het verder met jullie? Laatst mooie foto’s in SF , helemaal goed natuurlijk, maar hoe is het met kleine uk op komst ? :mrgreen:

Kan je em niet met wat vaseline voorzichtig terug naar binnen duwen…

kan je niet ff kijken waar er in de buurt een apotheek open is … er is er altijd wel 1 open voor mensen met recepten van de huis artsen post… als het echt zo een pijn doet…

ja wel… Maar dat doe ik liever niet de hele dag :evil: ik maak hier nooit meer grappen over 8)

Nee klopt… en ze zakken idd weer naar buiten… maar goed, voor eventjes is terugduwen wel te doen… de hele dag met je vinger richting kont is ook niks he… :silenced:

Ik zou de huisartsenpost even bellen voor een recept bij de apotheek, die zijn op zondag ook voor recepten vaak open. Ik weet hoe zeer die krengen kunnen doen.

Als het echt te zeer doet, kan het zijn dat je een getromboseerde aambei hebt. (bloedstolsel in de aambei) Hij moet dan hard aanvoelen. Ze kunnen hem dan voor je weghalen bij de hap.