Hellup?!

Hallo allemaal, ik ben dus Ineke (zie voorstelhoek http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67065 ).

Heb de 13e getest geloof ik (negatief) , maar nog niet ongesteld geworden.

Wel bij vlagen buikpijn, misselijkheid, zuur. Vandaag weer erg veel last van m’n buik.

Word hier onzeker van en wou dat de :twisted: :twisted: zouden komen. :?

Zie het niet zitten om weer te gaan testen i.v.m. de weet-ik-'t hoeveel negatieve testen die ik al versleten afgelopen jaren.

Bah. Of kan het toch zijn dat ik te vroeg getest heb? Was vanaf 13 november ongesteld.

Maar goed, dat was de 1e keer sinds 4,5 jaar dat 't normaal ging. :shock:

Zwaaaaar in de war vandaag.

Edit: O ja, verlies ook veel slijm. Gewoon doorzichtig en wit.

miss toch nog 1 testje ? na een aantal dagen is je hormoon ook weer gestegen … weet niet welke test je hebt gebruikt maar miss weet je het al wel maar de clearblue test heeft meer hormoon nodig om positief te zijn , ik heb 4 dagen voor mijn nod positief getest met de goedkope kruidvat testen2 voor 5 eurie geloof ik en die hebben maar weinig hormoon nodig om 2 streepjes te toveren.

ik hoop voor jou dat je zwanger bent , en anders hoop ik voor je ( liever niet ) dat je snel ongi word.

sterkte.

Heb de niet-goedkoopste van kruidvat gedaan :wink: .

Vind 't doodeng om een tweede keer te testen.

Bang dat 't negatief is. Stom eigenlijk, weet je gelijk waar je aan toe bent.

Maar toch…

ik snap hoe je je voelt …

ik zou echt testen als ik jou was

snap echt wat je bedoelt met dat je bang bent op een negatief resultaat, maar ja dan weet je dat iig…en als ie positief is kan je helemaal uit je dak gaan!!!

het is zoveel makkelijker om iemand anders dit te zeggen!!!

Morgen komt m’n man weer thuis, als hij op tijd is kunnen we nog een test halen. Anders wordt 't zaterdag.

Vind het superspannend! Durf nergens op te rekenen of hopen, het is zo dubbel allemaal…

Het is al zo vaak negatief geweest dat ik niet meer durf te geloven in een positieve uitslag.

Maar flink :pray: !

Ik heb precies hetzelfde helaas. Mijn laatste ongi begon op 19 november vandaag getest en nog steeds negatief :cry:

Zal de mijne ff snel kopieren en plakken uit het testtopic.

Vanochtend weer getest, en weer negatief. geef nu de hoop op hoor…

Ongi gevoel heb ik nu al 1,5 week met erge krampen en steken, last van mn rug en bekken, prikkelbaar, emo, moe en af en toe misselijk. Mijn buik groeit en kan nu 2 spijkerbroeken niet meer aan omdat ik de knopen niet meer dicht krijg en ik ben niet gegroeit en heb zelfs minder gegeten de afgelopen 2 weken omdat ik me vaak misselijk voel en geen hap erdoor krijg.

Mn lichaam houdt me gewoon voor de gek dat weet ik nu wel zeker. Anders had er vast een dun streepje ofzo gestaan lijkt mij dus hoop echt enorm dat mn ongi komt dan kunnen we verder…

Succes meis hoop echt enorm dat jij meer geluk hebt :pray: :thumbup: :thumbdown:

Erg is dat hè, al die testen steeds negatief :cry: . Ik haat dat.

Hoop morgen te kunnen testen, de :twisted: :twisted: zijn nog niet gekomen.

Zodra ik meer weet, zet ik 't hier wel neer. Jij veel sterkte Chantal, en hopelijk in de volgende ronde meer succes! :pray:

Dit is wat er (bij vlagen) allemaal voorbij komt:

Misselijk

Buikpijn

Kuitkrampen

Slijmverlies

Opgezette buik

Vreetbuien (en dan iets eten en gelijk weer misselijk zijn :? )

Zeeeer pijnlijke borsten en tepels

Duizeligheid

Meer plassen dan normaal

Hoofdpijn

Warm-koud-warm-koud-ZUCHT! :wink:

Wat een lijst zeg… :mrgreen:

klinkt wel “goed”…

ik ga voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier ook nog steeds alle symptomen ook veel die jij ook beschrijft. Heb een dikke buik pas gewoon al 2 broeken niet meer en het valt bij andere mensen al op :roll: .

Ik ga pas op 31 dec testen als ik niet ongi ben, bij Yeline teste ik ook pas na 11 dagen positief (en met een week overtijd negatief) dus het kan nog steeds.

Jij ook succes

en heb je al weer een test gedaan?

Dat zat ik me ook af te vragen ja :think:

Goh Chantal veel dingen in jouw verhaal herken ik wel :think:

@roosje83 wrote:

en heb je al weer een test gedaan?

Was die vraag voor mij bedoeld?

Ik ben inmiddels weer ongesteld geweest en ben er toch blij mee. :wink:

Het lijkt alsof ik eindelijk weer een cyclus ga krijgen! :pray: