hellup

Me oppas ( die super goed is hoor ) heeft voor eerst iets geks gedaan…

oesters aan me zoon gegeven als maaltijd… help is dit wel goed zo zout?

Luxe oppas :mrgreen: !

Vond Lucas het lekker?

Het kan echt geen kwaad hoor. Het is natuurlijk zout, en bovendien is het maar voor een keertje.Boordevol eiwitten, hartstikke gezond :thumbup: !

Ja is een heel goed gezin die zich veel kan veroorloven, hij vond heerlijk… maar mama maakt zch weer zorgen hihi oke thnx voor je reactie :-*

:think: kan dat geen kwaad dan oesters zijn toch rauw?

uhm helllup nu ga ik weer onzeker worden… gekookt denk ik… :think:

oh ok gekookt kan het geen kwaad denk ik hoor

rauw weet ik niet ik weet niet vanaf welke leeftijd ze rauwe dingen mogen hebben :think:

lijkt mij echt geen probleem hoor,. wel stoer dat ie het opat :sick:

Ja hij eet echt alles olijven, noem de gekste dingen maar op. Vreetzakkie :mrgreen:

ookal is het rauw, kan geen kwaad hoor. Hij is ruim 1 jaar en 8 maanden (zie ik aan je banner). En bovendien eet hij het niet elke dag of elke week he.

Hij zal wel dorst krijgen :lol:

Kreeg hij er ook champagne bij ??? :wink:



(Zo nee, dan kan het volgens mij weinig kwaad voor een keertje)

@Ellen69 wrote:

Kreeg hij er ook champagne bij ??? :wink:



(Zo nee, dan kan het volgens mij weinig kwaad voor een keertje)




:drool:



Ik vind je zoon ook heel stoer Veertje.

wij geven Jelmer ook wel haring (zoute (=rauw) met uitjes :mrgreen: ) dus neem aan dat op z’n tijd een oestertje geen kwaad kan.

Uhm die champagne mag hij pas als hij 18 is hoor!

Enn nee dit eet hij hier zowiezo en niet en daar is meestal zijn lievelings prakkie bloemkool :mrgreen: Maarja meneer heeft een dure smaak want gisteren heeft hij ook al mama der garnalen cocktail gegeten :frowning: ik had hem niet meeberekend hihi, ik trakteer me zelf eens :wall:

Ik zou me er niet druk om maken…vanaf 1 jaar mag alles toch? :angel:

:lol:



Blijf het grappig vinden… oesters… hoe kom je erop :mrgreen: