Sem spuugt steeds 1 voeding uit, dacht eerst dat hij niet tegen de vanille pap kon, dus daarmee gestopt. Sinds maandag heeft hij om zijn maagwerking te bevorderen (zijn maag werkt te langzaam) ab (Erythrocine, lage dosis) en toen ging hij al zijn voedingen uitspugen. Daar sinds gisterenavond meegestopt, ook i.o.m. de apotheek en de gastro/entroloog. Hij heeft een paar flessen weer gedronken en dat ging goed en vanavond wilde hij geen fles dus een paar uur later beetje pap geprobeerd (gewone Nutrix) en dat ging er wel in, en toen kwam alles er dus weer uit. Ik snap er niks van, hij lijkt niet ziek verder, slaapt wel iets beter de afgelopen twee dagen (helaas wel overdag maar 's nachts mooi niet helaas), maar gisteren had hij op het kdv 's ochtends niet geslapen en vanochtend zijn we de hele ochtend in het WKZ geweest voor maag/darm onderzoek.
Wat moet ik hier nou mee? Hij had gisterenmiddag op het kdv (rond 16.00 uur) een schone luier gehad en die was vanochtend nog zo goed als droog, vanmiddag flink gepoept maar dat kwam doordat hij voor de onderzoeken bariumpap heeft gedronken, dat was rond 12 uur en toen ik hem vanavond naar bed deed had hij nog steeds dezelfde luier aan en daar zat maar een klein beetje plas in. Hij is al te dun dus heeft maar weinig reserve. Maar hij gedraagt zich dus verder niet ziek. Zou het nog het laatste beetje ab zijn? Of heeft hij toch een buikgriepje te pakken? Ik vind het heel moeilijk wat ik hier nu mee moet…
Ik kan je helaas niet helpen. Hier ook wel eens een halve dag geen plasluier gehad, maar wel spuitpoep. Toen was de kleine man ook ziek. Maar hij gedroeg zich toen ook redelijk fit.
Als je het niet vertrouwt, dan zou ik de hap bellen!
Sterkte ermee :hug: