Hellup.....wist niet dat een mens zo moe kon zijn

hallo allemaal,



Ik ben nu 8 weekjes zwanger van mijn 5e kindje en je zou zeggen dat de moeheid er echt wel bij hoort, zeker als je al 4 kindjes gehad hebt!

Maar ohhhh volgens mij ben ik nog nooit zo moe geweest als deze reis…

Zo moe dat ik de hele dag kan slapen, te moe ben om maar iets te doen, kon huilen van de slaap en over mijn humeur nog maar niet te spreken :twisted:

Ik heb al een prénatale bloedscreening gehad en mijn hb was 8.9, perfect dus!!!



Wie o wie herkent zich hierin??? ik weet het, ik ben geen leek maar dit maakt mij zelfs een beetje “bang”.



groetjes, Vivianne

ik herken het, alleen dan mijn met veel te lage HB waarde.



Je moet nu ook nog eens voor 4 andere kids zorgen, en het huishouden en werk(?), dus misschien voel jij je daardoor zo moe, extremer dan bij de andere zwangerschappen.

Hoop echt voor je dat het snel voorbij is, die moeheid :hug:



Had je al iets gevraagt aan de VK,?

Hoi Cin,



Nee ik heb nog niets gevraagd aan de verloskundige, moet dinsdagmorgen om half 9 op controle!



En wat betreft het zorgen voor de 4 kids…het is niet allemaal zoals het lijkt, ik heb momenteel alleen mijn zoontje van 2,5 jaar hier. Verder een lang verhaal, wil ik nu nog niet over uitwijden, denk dat dit te verwarrend is en pijnlijk ook :frowning: maar ben mentaal erg druk…dat wel.

Oh sorry, dat wist ik niet :hug:



Morgenvroeg gewoon vragen hoor aan de VK.

kon je ook niet weten, geeft helemaal niets. Zou net als jij hebben gereageerd, dus no worries, er wordt je niets kwalijk genomen :wink:

@vivianne wrote:

kon je ook niet weten, geeft helemaal niets. Zou net als jij hebben gereageerd, dus no worries, er wordt je niets kwalijk genomen :wink:


:wink: :-*

Moe zijn is idd erg herkenbaar, maar zo extreem als jij het zegt niet.



Idd even aan de vk vragen. Hopelijk heeft ze een tip voor je en voel je je snel weer iets fitter.