Hellup.....wist niet dat een mens zo moe kon zijn

hallo allemaal,



Ik ben nu 8 weekjes zwanger van mijn 5e kindje en je zou zeggen dat de moeheid er echt wel bij hoort, zeker als je al 4 kindjes gehad hebt!

Maar ohhhh volgens mij ben ik nog nooit zo moe geweest als deze reis…

Zo moe dat ik de hele dag kan slapen, te moe ben om maar iets te doen, kon huilen van de slaap en over mijn humeur nog maar niet te spreken :twisted:

Ik heb al een prénatale bloedscreening gehad en mijn hb was 8.9, perfect dus!!!



Wie o wie herkent zich hierin??? ik weet het, ik ben geen leek maar dit maakt mij zelfs een beetje “bang”.



groetjes, Vivianne

ik herken het, alleen dan mijn met veel te lage HB waarde.



Je moet nu ook nog eens voor 4 andere kids zorgen, en het huishouden en werk(?), dus misschien voel jij je daardoor zo moe, extremer dan bij de andere zwangerschappen.

Hoop echt voor je dat het snel voorbij is, die moeheid :hug:



Had je al iets gevraagt aan de VK,?

Hoi Cin,



Nee ik heb nog niets gevraagd aan de verloskundige, moet dinsdagmorgen om half 9 op controle!



En wat betreft het zorgen voor de 4 kids…het is niet allemaal zoals het lijkt, ik heb momenteel alleen mijn zoontje van 2,5 jaar hier. Verder een lang verhaal, wil ik nu nog niet over uitwijden, denk dat dit te verwarrend is en pijnlijk ook :frowning: maar ben mentaal erg druk…dat wel.

Oh sorry, dat wist ik niet :hug:



Morgenvroeg gewoon vragen hoor aan de VK.

kon je ook niet weten, geeft helemaal niets. Zou net als jij hebben gereageerd, dus no worries, er wordt je niets kwalijk genomen :wink:

@vivianne wrote:

kon je ook niet weten, geeft helemaal niets. Zou net als jij hebben gereageerd, dus no worries, er wordt je niets kwalijk genomen :wink:


:wink: :-*

Moe zijn is idd erg herkenbaar, maar zo extreem als jij het zegt niet.



Idd even aan de vk vragen. Hopelijk heeft ze een tip voor je en voel je je snel weer iets fitter.

Vivianne: Hier bij de eerste zw.schap ook gehad. Alles getest, alles perfect. Ik heb tot week 15 met heel veel moeite vier uur per dag gewerkt, daarna slapen, eten en weer verder slapen tot de volgende ochtend.

Dit keer heb ik er veel minder last van gehad.



Probeer wanneer het lukt er aan toe te geven en te gaan slapen/rusten. Maar als je het niet vertrouwt gewoon de VK bellen. Ze zijn ervoor :wink:

hoihoi,



Ben vandaag op controle geweest bij de vk (tevens echo gehad mét kloppend hartje :smiley: :inlove: ) en nu bleek dat mijn hb (wat 3 weken geleden geprikt was) een waarde had van 9.8 ipv 8.9, dus perfect!!! Wat ze wel zagen was dat ik waarschijnlijk pas 7 weken ben ipv 8 weken, aan de echo te zien en dat de moeheid nú pas zijn intrede heeft gedaan en hóe. Ter voorzorg heb ik een fles roosvicée ferro gehaald in de winkel en dat drink ik dan in combinatie met de gravitamon die ik nog slik…alleen ferro deed niets zei de vk, wel in combi met vit B12…nou dan gaan we dat maar doen he…wie weet, kikker ik daar een beetje meer van op :wink:



groetjes, Vief

Ik was ook zo moe, ging 9 uur op bed en kwam er 9 uur a 10 uur af, maar was meteen alweer moe :eh: :eh: na 12/13 weken ging het beter.

hahahaha dan is er geloof ik nog hoop voor mij :lol:

Ik sta s’morgens tegen 7 uur op (slaap wel s’nachts erg onrustig, plassen en woelen) dan tegen 10 uur ben ik alweer bekaf maar worstel tot 12 uur door, dan 2 uurtjes plat, dan de dag doorkomen tot na het avondeten en dan de bank op waar ik tegen 21 uur omkiep totdat mijn vriend me wakker maakt om naar bed te gaan tegen 23.30 uur…

Ik was bij beide zwangerschappen ook extreem moe in het begin. Het hoogtepunt, of dieptepunt wat je wilt was rond de negen weken en ik echt niet wist hoe ik de dag door moest komen.

Na een week of 12 werd het wel wat minder en met 16 was het vele malen beter.

Er is idd nog hoop, die moeheid is killing, maar echt het wordt beter en ik voelde met tussen de 18 tot de 28e week geweldig, daarna keldere het flink naar beneden :angel: :mrgreen: