hellup wat is er met mijn meisje aan de hand???

Sinds 2 dagen wodt mijn meisje overdag in haar slaapje helemaal overstuur wakker en is dan bijna niet te troosten, ze wil absoluut niet meer in haar bedje…

Gisteren toen mijn vriend thuis was geen enkel probleem en in de avond ook niet



ze is verders gewoon levendig, eet en drinkt goed. erge driftbuien op het moment, hihihi



Ook heeft ze een temperatuur van rond de 35.2 graden, ze voelt in haar bedje gewoon lekker warm aan… moet ik mij hierover zorgen maken?



Wat zou het kunnen zijn? iemand een idee?



groetjes Tamara

ik denk niet dat je je al te veel zorgen hoeft te maken en dat dit weer 1 van die leuke fase`s zijn. misschien heeft ze wel heel naar gedroomd als ze zo overstuur wakker wordt :?

niet te troosten, ze wil absoluut niet meer in haar bedje....
Gisteren toen mijn vriend thuis was geen enkel probleem en in de avond ook niet

wil ze dan ook `s avonds niet meer in haar bedje?

ethan heeft het ook een periode gehad, heel erg huilen helemaal overstuur en als ik hem uit zijn bedje tilde was hij weer aan het lachen(is dus wel anders als ontroostbaar) toen heb ik ook laten huilen en binnen 10 min was hij weg.

een temp van 35.2 is absoluut te laag, klopt je themometer wel???



verder kan het gewoon even een fase zijn hoor!! succes er mee

ze wil savonds gewoon weer haar bedje in??



Als ik haar dus temp na het slaapje dan is haar temp zo laag, 35.2na een uurtje is het weer rond de 36.5?

Zo raar want ze voelt gewoon lekker warm aan, handjes, voetjes alles is warm…



iemand idee?

je kan de hhp even bellen en je vraag voorleggen, het is idd wel een ondertemp en niet goed eigenlijk. maar voor het zelfde geld is er niks aan de hand dus ik zou gewoon even bellen.

succes!