dames een vraag.
ik heb in december 2005 een dochter gekregen en ben 6 weken na de bevalling weer begonnen met de pil, na een half jaar moest ik over op een andere pil die wel werd vergoed, dit is nu alweer bijna een half jaar geleden.
maar… nu heb ik sinds een aantal dagen, dat speciale zwangere gevoel weer.
ik ben weer zo moe als wat en heb een apart gevoel soort ongi-gevoel in mijn buik.
net zoals bij chayenne heb ik ook nu weer sávonds enorme last van brandend maagzuur en mijn borsten zijn iets gevoelig.
kortom ik voel me zwanger terwijl ik nog 9 dagen van mijn pilstrip moet…
nu vraag ik me af of ik uberhaupt zwanger zou kunnen zijn en wat te doen, voor de zekerheid stoppen ( denk anderhalve maand voor de zekerheid) of gewoon doorgaan met de pil en maar zien hoe het loopt.
oh oh ik zit zo in dubio, hellup!
oja ik ben absoluut niet bezig om zwanger te worden.
Ik zou gewoon even contact met HA opnemen en eventueeel om een bloedtest vragen. Hij/ zij zal je vast advies kunnen geven.
bedankt voor je antwoord.
ik zal eens even de ha bellen morgen
en… wat zei de HA?
uh heb nog niet gebeld aangezien ik dacht dat wij het nog niet zouden kunnen weten aangezien ik nog een x aantal dagen van de pil zou moeten.
maar nu heb ik het volgende dilemma… ik ben uit voorzorg maar gestopt met de pil, maar hoe zou het nu gaan met de ongi, is dit dan net als normaal na 3 dagen (in mijn geval) ongi worden of blijft het nu uit totdat het normaal ook zou komen, dat duurt dus nog zowiezo een week.
ik weet ook niet of ik moet testen nu al en of je er al wat op kan zien.
arrrgh, snap er niks meer van.
dus als er iemand is die er iets van weet… hellup!!
Je had beter gewoon getest als je het had willen weten, zwanger is zwanger Ik ben zelf 2 x dwars door de pil slikken heen zwanger geraakt, de eerste keer had ik 2 dagen in bed gelegen met spugen omdat ik voedselvergiftiging had, de pil was dus niet safe meer en vlak erna of ervoor zwanger geraakt. Ging mis met 6 weken.
De 2e keer, had ik 1 dag diarree, geen erg in en wederom zwanger, dit keer ging het met 5 weken en een dag of 4 mis.
Mijn ervaring is dat als je halverwege met de pil stopt, je als je niet zwanger bent gewoon na 3 a 5 dagen gaat menstrueren, al zit je er nog middenin. Als je niet gaat menstrueren is de kans zeker aanwezig dat je zwanger bent… blijf erbij, gewoon maar een testje doen dan.
Beide keren had ik ook gewoon een positieve test.
vanmorgen bij de ha geweest en verhaal uitgelegd en hij zei dat ik inmiddels al 5 dagen overtyijd was en dat ik maar moest gaantesten
dat ga ik dus morgen maar doen en zo niet dan kan ik morgen weer beginnen, maar hier is de ongi nog steeds niet gesignaleerd.
12:46 ongi is er dames bedankt voor jullie verhaal en advies