Hellup mijn baby

Kan niet stil liggen en draait zich constant om met verschonen, ook op het verschoningskussen. En als ik hemt dan terugdraai is hij erg beledigd. :x :smiley:



Hebben jullie ook van die lekkere frustraties uit ze maar!

Wacht maar tot de periode aanbreekt dat ie zelf z’n volgescheten luier wel even onder z’n kont vandaan gaat trekken… :mrgreen:

en met een beetje mazzel alleen zichzelf er onder smeert ipv gelijk de muren maar gaat verven :mrgreen:

Leuk is dat he. Mijn dochter gaat nu rechtop zitten tijdens het verschonen. Ook erug leuk.

Voeten in een volgepoepte luier zetten is ook erug leuk.

Ik geef meestal een speeltje en kan ze zich redelijk mee vermaken zodat ik snel de luier kan verschonen

@Muis wrote:

Voeten in een volgepoepte luier zetten is ook erug leuk.




En daarna die voeten tegen jouw shirt…!!!



Wij verschoonden daarom regelmatig met z’n tweeen… :mrgreen:

Nee joh,… zodra een volle luier opengaat je hand ertussen gooien en eens lekker aan je bepoepte piemeltjes trekken, das pas lekker

Oh ik lig hier helemaal in een deuk. Geweldig! nou ja… Ik ben benieuwd wat ik nog allemaal ga meemaken.

Niek, dat bepoepte piemeltje… Heel hekenbaar! :smiley:

geloof dat ik maar alvast een paar handboeitjes ga aanschaffen…



:lol: :lol: :lol:



leuke verhalen hoor… zie het al helemaal voor me

damn, staat me dat allemaal nog wat te wachten? :shock: :? :lol: :lol: hahaha



hier ook al zo’n draaikont met verschonen, kriegel wordt ik er van haha… alles is interesanter dan mama en de luier

Tegenwoordig geef ik isa een doekje zodat ze zelf schoon kan maken (als ik alles al schoon heb gemaakt Dat werkt hier wel erg goed

Hihi, die problemen heb ik allemaal nog niet. Hier heb ik er eentje die zo nu en dan lekker van het kussen met een straaltje de deur of mij onderpiest. :mrgreen:



Liefs Stephanie

@Stephie wrote:

Niek, dat bepoepte piemeltje… Heel hekenbaar! :smiley:




Hier ook heel herkenbaar!!! :? :?