Hellup mij..!

Ik zit echt met een probleem! Mijn vriend en ik zijn nu net begonnen met klussen zeg maar… en wat denkje…vandaag is cyclusdag 14 en komt er ff een schimmelinfectie aandraven!! Ik was er al bang voor na 6 dagen sexuh…: :frowning: Tjah en wat doe je dan? Toch maar even erin…en de pijn doorzette :cry: of maar weer w8e tot volgende maand?? Is er iemand met hetzelfde probleem of die mij kan helpen??!

euhmmmmmmmmm :shock: :eh: niet zo in de stress joh, de 1e maand voor werkelijkheid aan de klus om zwanger te raken?

Een schimmelinfectie kan ook zijn ontstaan doordat je nu pilvrij bent en dus je hormoonhuishouding weer in het gareel moet… dus dat je zuurgraad aanpast en een schimmeltje opduikt? t Kan hoor , niet door de vele malen sex, zou niet goed zijn als dat ene oorzaak zou zijn.

Ook wil ik je attenderen dat zo vaak sex niet echt goed is om zwanger te willen raken, iig, men zegt vaak, klus zo om de dag ofzo dan heeft sperma./zaad de tijd om weer "goed "te worden enzo.

En de pijn doorzetten? mies waar ben je mee bezig zeg, je lichaam of geest kapot werken, zou ik niet doen hoor, of je nu netbegonnen met klussen of al 10 jaar bezig bent, met een schimmelinfectie sexen voor ene kindje kan je een bm-infectie doen oplopen en het kan de kans vergroten om je partner ook een infectie te doen oplopen.

Hieer gelukkig geen zelfde probleem, maar mijn advies, zorg dat je een zalfje of tablet ( inbreng in vagina) krijgt van de ha, en je van die nare infectie afkomt.

Succes met zewnager rakenen beterschap groetjes bianca

@Elfjuh wrote:

Ik zit echt met een probleem! Mijn vriend en ik zijn nu net begonnen met klussen zeg maar… en wat denkje…vandaag is cyclusdag 14 en komt er ff een schimmelinfectie aandraven!! Ik was er al bang voor na 6 dagen sexuh…: :frowning: Tjah en wat doe je dan? Toch maar even erin…en de pijn doorzette :cry: of maar weer w8e tot volgende maand?? Is er iemand met hetzelfde probleem of die mij kan helpen??!

Lastig he meid, maar gewoon even wachten en een zalfje halen bij de apotheek. Als je ook inwendig last hebt dan even tabletten bij HA aanvragen. Nu niet gaan vrijen. Straks heb je de hele boel open. Zalf en tabletten mag je gewoon tijdens zwangerschap gebruiken.

Ten 1e bedankt voor jullie fijne reacties!

En idd. jullie hebben gelijk…het wordt alleen maar erger als ik zo ga klussen! Ik w8 gewoon lekker een maandje af…want het kindje moet natuurlijk ook met liefde gemaakt worden :oops: en tegen je zin in sexuh daar wordt mijn poessy alleen maar droog van… :thumbdown: Werkt niet echt neej! Heb woensdagochtens een afspraak bij me HA. Heb toevallig hier in huis nog wel zo’n paaseitje liggen die je inwendig gebruikt bij schimmelinfectie, maar weet niet of dat invloed heeft op mijn slijmvliezen ofzo…ik zal het wel horen woensdag…ThnQ!